יורו ת"א, אדלר, ראובני, פוגל וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של נירלט

התקציב מטופל מאז 2005 במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי ■ נירלט פרסמה מתחילת 2009 בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר, שהם כ-600 אלף דולר במחירים ריאליים

משרדי הפרסום יורו תל-אביב, אדלר-חומסקי, ראובני-פרידן, גליקמן-נטלר-סמסונוב ופוגל-אוגילבי מתמודדים על תקציב הפרסום של נירלט - כך נודע ל"גלובס". תקציב נירלט מטופל מאז 2005 במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מתחילת 2009 פרסמה החברה בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר, שהם כ-600 אלף דולר במחירים ריאליים. אותו היקף פרסום בדיוק השקיעה החברה גם בשנים 2008 ו-2007.

כאמור, תקציב הפרסום של נירלט טופל בשנים האחרונות במשרד פוגל-אוגילבי, שזכה בו במסגרת מכרז שערכה החברה.

חודשים ספורים לאחר הזכייה העלה המשרד קמפיין טלוויזיוני תחת הסיסמה "לכל חלום יש צבע".

המתחרה המשמעותית של נירלט בשוק הצבעים היא טמבור, שהיא גם המפרסמת הגדולה בקטגוריה. תקציב הפרסום של טמבור מתנהל במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. לפני כן, הוא טופל במשך 8 שנים במשרד ראובני-פרידן.

מנירלט נמסר בתגובה כי הם לא יוכלו להתייחס למשרדים המתמודדים על התקציב, אך "לאור הגידול המשמעותי בנתח השוק ובהיקף הכנסותיה של נירלט בשנים האחרונות, ובעקבות החיזוק המהותי של המותג בשוק הצבע בישראל, החליטה הנהלת החברה לערוך בחינה מחודשת לבחירת משרד פרסום שילווה את החברה באתגריה בשנים הקרובות. במסגרת כך פנתה נירלט למספר משרדי פרסום מובילים, ביניהם למשרד פוגל-אוגילבי המנהל ב-4 השנים האחרונות את תקציב הפרסום של החברה. החלטה בנושא צפויה להתקבל בתחילת חודש דצמבר 2009".