רייטינג שבועי: מעיין חודדה הקפיצה את "האח הגדול" ל-33%

התוכנית המובילה של רשת השבוע היא "כלבוטק" עם רייטינג של 22% ■ "הישרדות" של ערוץ 10 ו"רוקדים עם כוכבים" של רשת השיגו נתוני רייטינג דומים

"האח הגדול" ממשיכה לשמור על הכלל "לא יורדים מתחת ל-30% רייטינג" גם בשבוע הזה. התוכנית ששודרה ביום שלישי האחרון, אחרי הדחתה הדרמטית של מעיין חודדה, הצליחה להביא רייטינג גבוה במיוחד של 33%.

חודדה, אגב, הצליחה לעורר דיון ציבורי לגבי איכות התוכנית ולגבי התכנים המשודרים על המסך.

לבד מ-"האח הגדול" שממלא בימים אלה את המסך, מצליחה קשת להכניס רק עוד שני מותגים לעשירייה הבכירה של השבוע - "עובדה" (21%) ו"מעורב ירושלמי" (17.6%), שממשיכה להינשא על גלי "האח הגדול" המשודרת לפניה.

רשת מכניסה אף היא 4 תוכניות לעשירייה הראשונה, שהן בניגוד לקשת 4 מותגים שונים. הבכירה ביניהן היא "כלבוטק" עם 22%. שיפור ברייטינג של תוכניתו של אברי גלעד (17.6%) לא מספיק לו בכדי להכניס את תוכניתו אל העשירייה המובילה של השבוע.

ביום רביעי האחרון הצליחה "הישרדות" של ערוץ 10 להשיג נתון נאה של 17.5% רייטינג ולהתייצב ראש בראש מול "רוקדים עם כוכבים", שהביאה רק 0.1% יותר. לעומת זאת, ביום שבת גברה רשת על ערוץ 10 ביתר קלות, עם 19.2% רייטינג ל"משפחה חורגת" לעומת 16.5% רייטינג בלבד ל"הישרדות".

התוכנית "צחוק מהעבודה" ממשיכה לעשות את העבודה עבור רשת, והיא השיגה השבוע 21.9% רייטינג.

הכדורגל ממשיך להוליך בערוץ 1

בעידן של כמעט אין חדשות, מהדורת החדשות של ערוץ 2 ממשיכה להיות המהדורה המובילה. חדשות ערוץ 10 עם פחות מחצי מהרייטינג - 9.7% בשבוע שעבר. "מבט" עם ממוצע של 6.6% ו-"החדשות פלוס" עם 4.3%. התוכנית הנצפית של ערוץ 9, דרך אגב, היא "שבע ארבעים", שמביאה 4.6% בעת שידורה ביום שישי.

פרק האיחוד של סיינפלד בסדרה "תרגיע" מביא 4.5% צפייה לקשת. "האלטלנה" לא עם הרבה יותר - 5.4% - ממשיכה לשקוע בימי שני של הזכיינית.

ספינה אחרת, ורייטינג די דומה בערוץ 1 - גורלה של "אקסודוס" מול "האח הגדול", אינו משתנה וגם שם רק 5.8%. בערוץ הציבורי, עם זאת, יכולים להיות גאים במיוחד במשחק המרכזי השבוע - 12.1% לניצחון הדרמטי של מכבי תל-אביב על מכבי חיפה.

הנתונים של ליגת העל ממשיכים להוכיח כי כנראה שעבור רשות השידור, מהלך רכישת הזכויות היה מוצלח, שכן הוא מביא לערוץ רייטינג דו-ספרתי כמעט מדי שבוע. גם "רואים עולם" ממשיכה להיות חיובית, כאשר יעקב אחימאיר גורף רייטינג של 7.6% צפייה לערוץ, וזה אפילו בלי גול אחד.

33