פרס עולה ל-YouTube בגיל 86: "בטוח שזה יביא תועלת לכם ולי"

כעת ניתן למצוא בערוץ, בין השאר, סרטונים של ראיון עם הנשיא ב-BBC, של טקס השבעתו, של נאומו בעת קבלת פרס נובל לשלום ושל המפגש עם המלכה אליזבת

נשיא המדינה, שמעון פרס, פתח את הערוץ שלו ב-YouTube. פרס, 86, מדבר אל המצלמה ואומר כי לכל אחד יש הזדמנות לדבר, להקשיב וליצור דיאלוג. "יש מקום להידברות בין יהודים וערבים, צעירים ומבוגרים... כמוני. אני בטוח שזה יביא תועלת גם לכם וגם לי".

הנשיא מזמין את אזרחי העולם לקחת חלק בפעילויות הנשיא, להביע את דעתם בכל הקשור לקידום השלום במזרח-התיכון ובעולם, קידום מדיניות של פיוס בין הדתות וקידום ופיתוח טכנולוגיות חדשניות לטובת האנושות.

כעת ניתן למצוא בערוץ, בין השאר, סרטונים של הנשיא נפגש עם המלכה אליזבת השנייה, ראיון עם פרס ב-BBC, סרטון של טקס השבעתו וסרטון של נאומו בעת קבלת פרס נובל לשלום.

הערוץ הושק במסגרת מסיבת עיתונאים מיוחדת בירושלים, בהשתתפות צ'אד הארלי, ממייסדי ומנכ"ל אתר שיתוף קובצי הווידיאו YouTube, שהגיע לביקור בישראל.

בכך הצטרף פרס למנהיגים נוספים שפתחו ערוץ וידיאו אישי באתר, במטרה לקדם את הפעילות שלהם, בהם האפיפיור בנדיקטוס ה-16, נשיא ארה"ב ברק אובמה ומלכת ירדן ראניה.