גם באפט טועה: "לא עשיתי הדברים הכי חכמים במשבר"

"עדיין, לא עשיתי שום דבר מטומטם", אמר בראיון לוול סטריט ג'ורנל ■ באפט הודה כי הוא היה יכול להשיג רווחים גבוהים יותר אם הוא היה מחכה לתחתית שוק המניות במארס של שנה זו

"לא עשיתו את כל הדברים הכי חכמים", אמר המליארדר וורן באפט, בראיון לוול סטריט ג'ורנל, במבט לאחור על תפקודו במהלך המשבר הכלכלי העולמי בשנתיים האחרונות. "עדיין, לא עשיתי שום דבר מטומטם", הוסיף.

באפט הודה כי הוא היה יכול להשיג רווחים גבוהים יותר אם הוא היה מחכה לתחתית שוק המניות במארס של שנה זו, אבל הוא היה מרוצה מהעסקאות עם גולדמן סאקס וג'נרל אלקטריק כך שהוא הסכים לבצע אותן מוקדם מדי, בספטמבר-אוקטובר של שנת 2008.

"עשיתי המון טעויות. לא מקסמתי את הרווחים מההזדמנויות שהוצעו לי במהלך הבלגאן בעיצומו של המשבר", אמר אפט. "אבל בסופו של דבר, הכל הסתדר", הוסיף. זאת כי חלק מהעסקאות שדחה , התברר מאוחר יותר כי במקרה שהיה מסכים להן, היו עלולות לגרום לאסון לחברת ההשקעות שלו ברקשאייר האתוואי.

בנוסף, דחיית כל ההצעות האלו השאירו לבאפט מספיק כסף כדי לבצע את הרכישה הגדולה ביותר בתולדותיו בהיקף 26 מיליארד דולר עבור מפעילת הרכבות ברלינגטון נורתרן סנטה פה .

נציין כי בין השאר באפט דחה עסקאות עם ליהמן ברדרס ובר סטרנס ו-AIG.