יופלה "שטוזים" - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, הבנק הבינלאומי - האהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות שלא שודרו כלל השבוע זוכות למיקום יפה בטבלה - בנק מזרחי-טפחות, סלקום ופלאפון

הפרסומת ליופלה "שטוזים" באמצעות מקאן-אריקסון היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, עם שיעורי זכירה העומדים על 5.4%. זהו שיעור זכירה נמוך בכ-50% מממוצע הזכירות החצי-שנתי. ברשימת הפרסומות האהובות מדורגת הפרסומת במקום התשיעי.

הפרסומת לבנק הבינלאומי הראשון באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב היא הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות. שיעורי אהדה לפרסומת גבוהים משיעורי האהדה להם זכתה הפרסומת בשבוע שעבר ועומדים כעת על 18.6%, גבוה יותר מהממוצע החצי-שנתי, העומד כעת על 18.4%.

השבוע הוא השבוע השלישי ברציפות שהפרסומת של בנק המזרחי-טפחות באמצעות ראובני-פרידן IPG משתלבת בדרוג הפרסומות הזכורות והאהובות, למרות שהיא אינה משודרת.

גם הפרסומת של סלקום באמצעות גיתם BBDO זכורה ואהובה זה השבוע השני ברציפות למרות שלא שודרה; וגם הפרסומת של פלאפון באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, שדורגה במקום הראשון שלושה שבועות ברציפות.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי המשותף לשלוש פרסומות אלו הוא שימוש נכון בתמהיל של תובנה צרכנית, שפה קריאטיבית ואסטרטגיית מדיה מתאימה שמשאיר את הפרסומת בתודעת הצופה גם הרבה אחרי שהפרסומת ירדה מהאוויר.

הפרסומת לבזק באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי היא הפרסומת המושקעת ביותר מהפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון: כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע נמוך במספרן ביחס לשבוע שעבר: 284 לעומת 299 בשבוע שעבר. בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עלייה קלה ביחס לשבוע שעבר: 38.1 מיליון דולר לעומת 36.9 מיליון בשבוע שעבר.

11