נתיבי גז השלימה אתמול הנפקת אג"ח בהיקף של כ-200 מ' ש'

נתיבי גז הציעה אג"ח צמוד למדד בעלות מח"מ של כ-8.8 שנים ■ לאג"ח שהוצעו במחיר מינימום של 117.86 שקל, נרשמו ביקושי יתר של פי 5 והמכרז עליהן נסגר במחיר של 122.05 שקל, מחיר המשקף תשואה אפקטיבית של כ-4.6%

החברה הממשלתית נתיבי גז מצטרפת לגל הגיוסים בבורסה ואתמול (ג') השלימה גיוס אג"ח של כ-200 מיליון שקל בהנפקה פרטית. S&P מעלות העניקה לאג"ח דירוג AA-.

במסגרת ההנפקה הציעה נתיבי גז, המנוהלת על ידי המנכ"ל אריה רמות שיפמן והיו"ר אוהד מראני, אג"ח צמוד למדד, בעלות מח"מ של כ-8.8 שנים. ההנפקה נוהלה על ידי סמנכ"ל הכספים שלה גרשון קציר והובילו אותה פועלים אי.בי.אי., אקסלנס חיתום ומיטב חיתום.

לאג"ח שהוצעו במחיר מינימום של 117.86 שקל, נרשמו ביקושי יתר של פי 5, והמכרז עליהן נסגר במחיר של 122.05 שקל, מחיר המשקף תשואה אפקטיבית של כ-4.6%.

נתיבי גז היא חברה ממשלתית שהוקמה לצורך הקמת מערכת הולכת הגז הטבעי בישראל והנה בעלת רשיון ל-30 שנה לתפעול מערכת הולכת הגז הטבעי, כאשר הכנסות החברה נובעות מדמי הולכה המשולמים על ידי צרכני הגז. מערכת ההולכה של החברה כוללת ארבעה מקטעים מרכזיים: מקטע ימי, ושלושה מקטעים יבשתיים: מרכזי דרומי וצפוני.

הלקוחות העיקריים של החברה הינם חברת חשמל, יצרני חשמל תעשייתיים, מפעלי תעשייה וחברות חלוקה. החברה חיברה לאחרונה את מפעלי ים המלח ואת מפעלי נשר לגז טבעי ובכוונתה לחבר במהלך התקופה הקרובה שתי תחנות כוח של חברת חשמל וכן לקוחות תעשייתיים בדרום הארץ.