yes גייסה כ-3,000 מנויים חדשים ברבעון הרביעי השנה

במייל שהגיע לידי "גלובס", מנכ"ל yes רון אילון מברך את העובדים על כך שהחברה חצתה את רף 570 אלף הלקוחות ■ "אנו עומדים בפני שנה מלאת אתגרים, ואין לי ספק כי נעמוד גם בהם"

חברת yes הגיעה ל-570 אלף לקוחות. החברה הודיעה על כך לעובדים, מה שמעיד כי גם ברבעון הרביעי של השנה המשיכה yes לגדול במספר מנויי הטלוויזיה שלה.

בסוף הרבעון השלישי דיווחה החברה על 567 אלף מנויים - עלייה של 5,000 מנויים, כך שברבעון הרביעי היא גדלה ביותר מ-3,000 מנויים.

מנכ"ל החברה רון אילון שלח לפני יומיים מייל לעובדים ובו הוא מברך אותם על ההישג. במייל שהגיע לידי "גלובס", כותב אילון: "אני שמח לבשר כי היום חצינו את רף ה-570,000 לקוחות. זהו הישג אדיר לחברה, ואני רואה בכל אחד ואחת מכם שותפים מלאים להצלחה הזו. השנה תציין yes עשור לקיומה, ואין ספק כי זוהי הוכחה אדירה להצלחתנו וליציבות החברה. אנו עומדים בפני שנה מלאת אתגרים, ואין לי ספק כי נעמוד גם בהם".

בהמשך הוא מוסיף כי "במהלך שנת 2010 נשיק את שירות ה-VOD, שיצטרף למגוון השירותים והמוצרים המתקדמים ביותר שאנו מציעים ללקוחותינו. החל מחודש ינואר נשיק את מהלך התוכן הגדול, עם מיטב הפקות המקור והרכש, ביניהן העונה השנייה לסדרה זוכת פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר 'סרוגים', עונה שנייה ל'רביעיית רן', עונה חדשה של 'עקרות-בית נואשות', 'Glee' - הסדרה המצליחה ביותר בארה"ב, ועוד".

Yes מתכננת להשיק את מהלך התוכן החדש שלה בשבוע הבא, במסגרת אירוע גדול שתערוך לכל שותפיה.