בעל רשת מסעדות בלק סטיר: קרסנו אבל לא נעלמתי

עובדי הרשת ביקשו השבוע לפרק את החברה בטענה כי היא חייבת מיליוני שקלים ■ פרקליטו של הבעלים דרור זקס: "ב-2007 רכש דרור זקס את החברה שהיתה במצב כלכלי קשה, במטרה לנסות ולהצילה"

רשת המסעדות "בלק סטיר" אכן נסגרה אך בעליה, דרור זקס, לא ברח ולא נעלם. כך אומר פרקליטו של זקס, עו"ד רפאל פישר, בתגובה לבקשת הפירוק שהגישו 66 עובדי רשת מסעדות הגריל האוס בסגנון דרום-אפריקאי.

העובדים ביקשו השבוע לפרק את החברה בטענה שהיא חייבת מיליוני שקלים, ובין היתר טענו שבעליה נעלם ולא ניתן ליצור עימו קשר.

"רשת המסעדות אכן סגרה את שעריה במהלך אוגוסט האחרון, בעקבות שרשרת של אירועים, פיננסיים ואחרים, שלחברה לא היתה כל שליטה עליהם ו/או כל יכולת למנוע אותם", מאשר עו"ד פישר. "ב-2007 רכש דרור זקס את החברה שהיתה במצב כלכלי קשה, במטרה לנסות ולהצילה. לדאבונו, זמן קצר לאחר מכן, נאלצה הרשת להתמודד עם המשבר הקשה שפרץ ב-2008 ומכשולים נוספים בלתי צפויים שהביאו לבסוף לסגירת הרשת".

ואולם, הוא מוסיף, "בכל התקופה הזו השקיע זקס את מיטב זמנו, מרצו והונו ברשת המסעדות, לרווחת עובדיה ולקוחותיה. החל ממועד סגירת הסניפים עושה דרור זקס ימים כלילות מול עובדי הרשת וספקיה בניסיון למצוא פתרון לבעיות שנוצרו בעקבות סגירתה. הרשת, באמצעות הח"מ וע"י דרור זקס באופן אישי, נמצאת בקשר מתמיד ויומיומי עם הספקים והעובדים של הרשת, שזכו לכל סיוע שביקשו מדרור".

פישר טוען כי "רק יומיים לפני מועד הגשת בקשת הפירוק שוחח הח"מ, בשם החברה, עם ב"כ עובדי הרשת בקשר עם הטיפול המשפטי בעניינם. לכן האמירה לפיה זקס 'נעלם' והותיר את הרשת עם חובות ואת עובדיה לאנחות, הינה אמירה שגויה (שלא לומר שיקרית) ואף נבזית, לאור כל פועלו של דרור זקס למען הרשת ועובדיה, לפני ואחרי סגירת סניפיה".