הפרסומת הכי מדוברת השבוע ברשת: "לא תיכנס" של רנו

Twisted Fly: כ-49% מהגולשים טענו כי הפרסומת בכיכובו של עידו רוזנבלום היא החלטה אמיצה של קבוצת קרסו, ואילו 51% חשבו כי היא מזיקה

הפרסומת הכי מדוברת השבוע ברשת: "לא תיכנס" של רנו. מחולל השיחה הראשון, אשר היווה 66% מכלל השיחה ברשת, דן בסנטימנט הגולשים כלפי המסר השיווקי של הפרסומת לרנו. הגולשים התחלקו כמעט שווה בשווה בהתייחסות שנקטה החברה לגבי שיווק המותג.

49% מהגולשים חשבו כי הפרסומת מהווה החלטה אמיצה ונכונה של קבוצת קרסו לטפל במוניטין הרע של המותג רנו, לעומתם 51% חשבו כי הפרסומת היא טעות שיווקית שעושה נזק לחברה, כאשר הסאבטקסט שעולה מן הפרסומת הוא שעד היום המכוניות של רנו לא היו אמינות וכמו כן שעל היבואנית קרסו להיזהר בהצהרותיה.

מחולל השיחה השני, אשר היווה 18% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן בפן ההומוריסטי של הפרסומת ובפרזנטור עידו רוזנבלום. 56% מהגולשים חשבו כי הפרסומת מצחיקה וטובה, 38% מהגולשים חשבו כי עידו רוזנבלום מהווה בחירה טובה בתור פרזנטור ו-6% מהגולשים חשבו כי עידו רוזנבלום מהווה בחירה רעה.

מחולל השיחה השלישי, אשר כלל 26% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן במותג רנו וביבואנית. 74% מהגולשים טענו כי רנו הנה מכונית לא אמינה, לעומתם 26% טענו כי קיים שיפור באיכות ובאמינות של רנו ושל היבואנית קרסו.

במקום השני בדירוג ממוקמת פרסומת "הפרעונים" של yes, עם 19% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות. במקום השלישי מדורגת הפרסומת של טרה ליוגורט מולר עם 6% מהיקף השיחות ברשת. במקום הרביעי נמצאת הפרסומת של אצבעות השוקולד של עלית עם 4% מהיקף השיחה ברשת, ואת הדירוג סוגרת השבוע הפרסומת של בנק יהב עם 3% מהיקף השיחות על פרסומות השבוע ברשת.

55