הפרסומת ל-yes - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לרנו עם עידו רוזנבלום מגיעה כבר בשבוע הראשון לשידורה למקום השני בטבלאות הזכורות והאהובות

הפרסומת ל-yes, באמצעות מקאן-אריקסון, היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר כבר בשבוע הראשון לשידורה. בתחום הזכירות זוכה הפרסומת לשיעורי זכירה העומדים על 11.1%, הדומים לממוצע הזכירות החצי-שנתי העומד כעת על 11.3%. בתחום האהדה זוכה הפרסומת להישגים טובים יותר, ורושמת שיעורי אהדה העומדים על 21.4% - גבוה ב-20% מממוצע האהדה החצי-שנתי. ההצלחה של הפרסומת באה על רקע של השקעה תקציבית נרחבת של כ-2.3 מיליון דולר במחירי מחירון, שהופך אותה לפרסומת המושקעת ביותר במונחים כספיים השבוע.

הפרסומת לרנו עם עידו רוזנבלום, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, מתמקמת בשבוע הראשון לשידורה במקום השני הן בטבלת הזכורות והן בטבלת האהובות.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי שתי הפרסומות המדורגות במקומות הראשונים ברשימת הפרסומות האהובות זוכות לשיעורי האהדה הגבוהים ביותר בהשוואה ל-3 החודשים האחרונים. עם זאת, האהדה לכל פרסומת באה על רקע שונה: בעוד שבפרסומת של yes הצופה רואה מחזמר ומתחבר לשיר קליט וסוחף, הפרסומת של רנו מעבירה מסר פונקציונאלי בצורת דיאלוג היוצר מערכון הומוריסטי.

כבר מספר שבועות ברציפות ישנן כשלוש פרסומות שאינן משודרות אך מדורגות ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות: הפרסומת לבנק המזרחי-טפחות של ראובני-פרידן, הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי&ורשבסקי, והפרסומת לבנק הבינלאומי הראשון של גליקמן-נטלר-סמסונוב.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ביחס לשבוע שעבר: 238 לעומת 242 בשבוע שעבר. כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה ירידה ביחס לשבוע שעבר: 33.3 מיליון דולר לעומת 36.1 מיליון בשבוע שעבר. *

33