מכבי שירותי בריאות מוכרת מגדל בפ"ת ב-44 מיליון שקל

קופת-החולים תשכור 3 קומות במגדל בן 7 הקומות מידי הרוכש לתקופה של 5 שנים ■ יוסי בן-בסט, האחראי על הנכסים במכבי: "לגבי 3 הקומות אותן תשכור מכבי מהרוכש, ישנה תשואה מובטחת של 7.5% עד 8%"

מכבי שירותי בריאות מוכרת את מגדל מכבי שבבעלותה בפתח תקוה תמורת 44 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס". בנוסף תשכור קופת החולים שלוש קומות מתוך המגדל מידי הרוכש לתקופה של חמש שנים.

מגדל מכבי, המוחזק בבעלות מכבי שירותי בריאות ואסותא מרכזים רפואיים (בה מחזיקה מכבי), הוא מגדל משרדים שנמצא ברחוב שפיגל בפתח תקווה ומתנשא לגובה של שבע קומות בשטח של כ-7,000 מ"ר ברוטו. שבע הקומות ממוקמות מעל שתי קומות מסחר שאינן בבעלות מכבי ומעל שלוש קומות חנייה שגם בהן לא מחזיקה מכבי.

הקופה מעמידה למכירה את כל שבע הקומות במגדל. בארבע קומות מתוכן פעלה אסותא מרכזים רפואיים, שפינתה את השטח לטובת מתחם אסותא החדש ברמת החי"ל בתל אביב.

בשלוש הקומות הנוספות מפעילה מכבי מרפאות, כולל מוקד לרפואה דחופה וטיפול יום, מעבדות, בית מרקחת ומכון רנטגן ואולטרה-סאונד. כאמור בהתייחס לקומות אלה תבצע מכבי עסקת Sale and Leaseback, במסגרתה היא תשכור את הנכס מהרוכש לחמש שנים.

לדברי יוסי בן בסט, האחראי על הנכסים במכבי שירותי בריאות, "מגדל המשרדים המתפנה נמצא סמוך לעירייה, כך שגופים שמתוקף עיסוקם נמצאים בקשר עם העירייה יראו במיקומו יתרון. לגבי שלוש הקומות אותן תשכור מכבי מהרוכש, ישנה תשואה מובטחת של 7.5% עד 8%".