סמנכ"ל השיווק של גינדי: "אטיאס רוצה להוריד מחירי דירות? שישווק 30 אלף יח"ד במרכז, לא בבית-שמש"

(עדכון) - גינדי מציעה 95 אלף שקל הנחה לדירה לתושבי ת"א, ר"ג וגבעתיים בפרויקט מגדל "גינדי ויז'ן" ■ שרון מומן בשיחה עם "גלובס": "זה קהל היעד שלנו; מי שלא נמצא בערים הללו, שיחכה לחודש הבא וישלם מחיר מחירון" ■ "מחירי הדירות אולי ייעצרו, אך לא יירדו"

גינדי החזקות מתכננת בימים אלה את הקמתו של מגדל מגורים חדש - "גינדי ויז'ן" - ברחוב עמק הברכה על גבול ת"א-גבעתיים ובמסגרת מאמצי השיווק היא מציעה הנחה של 95 אלף שקל לקרובי משפחה של תושבי ת"א, רמת גן וגבעתיים.

כל רוכש פוטנציאלי שיחשוק בהנחה ייאלץ להציג תעודת זהות ולהוכיח שהוא קרוב מדרגה ראשונה של תושב ת"א, גבעתיים או רמת גן. ההערכות הן כי המבצע מגלם הנחה של כ-3.1% ממחיר הדירה הממוצע בפרויקט.

המגדל של גינדי / צלם יחצ

את המגדל מקימה גינדי על קרקע שרכשה מחברת אינטרקולוני תמורת 50 מיליון שקל, בגובה 17 קומות שיכילו 56 דירות, בהיקף השקעה של 125 מיליון שקל. כמה תעלה דירה בפרויקט? ובכן, בגינדי מציעים דירה 5 חדרים בשטח 120 מ"ר ומרפסת של 12 מ"ר ב-2.4 מיליון שקל, דירות דופלקס 5 חדרים ב-4.5 מיליון שקל ודירות פנטהאוז ב-4.8 מיליון שקל.

שרון מומן, סמנכ"ל השיווק של גינדי החזקות, אומר בשיחה עם "גלובס", כי עד כה מכרה החברה 16 דירות בפרויקט, מתוכם 14 חוזים גמורים ו-2 זיכרונות דברים. "המחיר הממוצע של דירה הוא 2.6 מיליון שקל ומכרנו גם פנטהאוז גדול ב-5.7 מיליון שקל", אומר מומן.

- מדוע המבצע החודש מיועד אך ורק לתושבי ת"א, ר"ג וגבעתיים?

"זו לא הפעם הראשונה שאנו יוצאים במבצע כזה. אנו מאמינים שזה קהל היעד שלנו כי הוא סובב את הפרויקט. הקהל הזה הוא משולש המקשר בין ת"א, ר"ג וגבעתיים; זו אוכלוסיה טובה וזו פעם רביעית שאנו יוצאים במבצע כזה. מי שלא נמצא בערים הללו, שיחכה לחודש הבא וישלם מחיר מחירון".

- לפי נתוני הלמ"ס והאוצר באחרונה נרשמו ירידות בביקושים ובמחירי הדירות, גם בת"א. אתם מרגישים זאת בשטח?

"קשה להרגיש את זה בחודש אחד. אם תהיינה ירידות במשך 4-5 חודשים אז זה יורגש גם בשטח. אני לא מצטרף לטרנד של הכתבות האחרונות בתקשורת שגורסות כי תהיינה ירידות מחירים, כיוון שלהערכתי זה לא יקרה. אני מעריך שתהיה התייצבות במחירים בחצי השנה הקרובה, לאחר שהעליות החדות בשנים האחרונות".

- שר השיכון אטיאס מתכוון להציף את השוק בקרקעות כדי להוזיל את מחירי הדירות; אתם לא חוששים ממנו?

"הוא חייב להגיד את מה שהוא אומר, אך הוא יכול לגרום לירידות מחירים אם הוא ישווק כ-30 אלף דירות באזורי הביקוש, כלומר במרכז הארץ ולא בבית שמש או בבאר שבע. אנו לא חוששים ממנו ולא מנהלים קרב פסיכולוגי. אנו מאמינים שבוודאות השוק לא הולך לכיוון של ירידה והרכישות האחרונות שלנו בגוש דן מעידות על כך. בשנים האחרונות הייתה צמיחה בריאה של המחירים, ונכון שהם צריכים להיעצר אבל לא לרדת".