זארה: מכירות החנויות הזהות שלנו צמחו ב-2009 ב-12%

הודעת זארה באה בעקבות כתבת סיכום השנה בענף האופנה בישראל, שלפיה הירידה הממוצעת בענף עמדה ב-2009 על 5.2%

רשת האופנה זארה מסרה היום (ב') ל"גלובס" כי מכירות הרשת בחנויות זהות במהלך שנת 2009 צמחו ב-12%.

הודעתה של זארה באה בעקבות כתבת סיכום השנה בתחום האופנה כולו בישראל, שפורסמה הבוקר באתר "גלובס".

על-פי נתוני מערכת ריס שנמסרו ל"גלובס", הירידה הממוצעת בענף האופנה עמדה ב-2009 על 5.2%, אך לא כל רשתות האופנה רשמו ירידה במכירות, והיו גם כאלה שהצליחו להגדיל את היקף המכירות שלהן.

עם זאת, הגורמים המובילים בתחום האופנה אישרו ל"גלובס" כי שנת 2009 היתה שנה קשה לתחום האופנה בישראל.

יצויין כי רשת זארה אינה נמנית על מאגר הנתונים של ריס, שסיפק את הנתונים לכתבה ב"גלובס".