הופקד פרויקט של שיכון ובינוי ואזורים לדיור מוגן בנתניה

פרויקט דיור מוגן על פני 20 קומות ומגדל משרדים בן 10 קומות בנתניה, הופקד בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז מרכזה ■ המתחם המתוכנן יוקם סמוך לקניון עיר ימים אותו מקימות שתי החברות בשכונת עיר ימים

פרויקט דיור מוגן על פני 20 קומות ומגדל משרדים בן 10 קומות בנתניה, בתכנונן של שיכון ובינוי ואזורים הופקד בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז מרכז בראשות ד"ר שוקי אמרני.

המתחם המתוכנן יוקם סמוך לקניון עיר ימים אותו מקימות שתי החברות בשכונת עיר ימים בנתניה בהשקעה של כ-450 מיליון שקל. התוכנית החדשה של שיכון ובינוי, בשליטת שרי אריסון, ואזורים, שבשליטת שעיה בוימלגרין, מורכבת למעשה משני מתחמים. המתחם המערבי נמצא בחלקו בתחום 100 מטר מקו החוף בשטח של כ-29 דונם, שייעודו לפי התוכנית שהופקדה הוא שטח ציבורי פתוח. המתחם המזרחי כולל תוספת זכויות בנייה כך שסמוך לקניון הנבנה ייבנו 360 יחידות דיור מוגן בגובה של 20 קומות ובניין משרדים ומסחר בן 10 קומות.

הוועדה המחוזית ראתה בחיוב את ביטול הפיתוח באזור הסביבה החופית לטובת שימור השטח הפתוח. שטחו של קניון עיר ימים צפוי להסתכם ב-70 אלף מ"ר בשטח של 58 דונם והוא צפוי להיפתח בחודשי הקיץ של 2011.