הפועל חוגגת, הרייטינג צונח

הניצחון של האדומים על ב"ש הביא רייטינג של 8.2% בלבד ■ הרייטינג הממוצע העונה עומד על 9.7% ■ מכבי חיפה מושכת יותר צופי טלוויזיה מהפועל ת"א, ובמשחקים בהם לא מעורבות השתיים הרייטינג צונח בכ-20%

ליגת העל בכדורגל ממשיכה לעורר עניין נמוך יחסית בקרב צופי הטלוויזיה. המשחק המרכזי אתמול (ב') בין הפועל ת"א להפועל ב"ש (1-4), במסגרת המחזור ה-18, הביא לערוץ 1רייטינג ממוצע של 8.2% בלבד בקרב משקי בית יהודיים, נתון המשקף צפייה ב-127.3 אלף בתי אב.

משחק הכדורגל לא הצליח להוות תחרות לשידורים המקבילים בערוצי הברודקאסט, והגיע רק למקום ה-11 בדירוג התוכניות הנצפות של יום שני. "כלבוטק", של זכיינית ערוץ 2 רשת, תפסה את המקום הראשון עם שיעורי צפייה של 25%. הרייטינג הממוצע העונה של המשחק המרכזי בליגת העל עומד על 9.7%.

איזו קבוצה מעניינת יותר את הציבור מבין שתי המתמודדות בצמרת? אין הבדל משמעותי אמנם, אבל מכבי חיפה מובילה גם כאן. הפועל ת"א, ששודרה 6 פעמים עד כה, רושמת רייטינג ממוצע של 10.3%, בעוד שמכבי חיפה ששודרה גם היא 6 פעמים רושמת רייטינג ממוצע של 10.7%. במחזורים שבהם שתי הגדולות לא מעורבות (7 משחקים כאלו שודרו) הרייטינג הממוצע צונח ל-8.8%.