מסקר שערך מכון "הגל החדש" לבדיקת מודעות למותגי המלונאות בישראל בדצמבר 2009 עולה כי המותג פתאל הגיע למקום הראשון בסקר מודעות בלתי נעזרת.
במקום השני נמצאת רשת מלונות דן ואחריה ישרוטל. משלימים את הרשימה המותגים שרתון, הולידיי אין וקלאב הוטל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.