בגלל מודעות ענק: נשיא אורקל - "ניהלתי רומן מחוץ לנישואים"

ברחבי ארה"ב פורסמו מודעות, שבהן נראה פיליפס עם פילגשו לשעבר ועליהן נכתב "חברים לנצח", גרמו לו למבוכה רבה ■ השלטים הם ככל הנראה מעשה נקמה של פילגשו, לאחר שפיליפס החליט לנטוש אותה ולחזור לאשתו

הימים האחרונים לא היו קלים עבור הנשיא המשותף של אורקל העולמית, צ'ארלס פיליפס. מודעות ענק שהתפרסמו בחוצות הערים ניו יורק, אטלנטה וסן פרנסיסקו, שבהן נראה פיליפס עם פילגשו לשעבר יאהוני וילקינס ועליהן נכתב "חברים לנצח", גרמו לו למבוכה רבה. פיליפס ניסה למנוע את פרסום הרומן שניהל מחוץ לנישואים. השלטים הם ככל הנראה מעשה נקמה של וילקינס, לאחר שפיליפס החליט לנטוש אותה ולחזור לאשתו.

"ניהלתי מערכת יחסים בת 8.5 שנים עם גברת וילקינס. הליכי הגירושים שלי החלו במהלך שנת 2008, אולם מערכת היחסים שלי עם וילקינס הסתיימה מאז, ואני מאחל לה כל טוב", מסר פיליפס בן ה-50 בהודעה לעיתונות.

המודעות שהתפרסמו הכילו גם כתובת של אתר אינטרנט, שמכיל בין השאר יותר מ-1,200 תמונות של וילקינס ופיליפס יחדיו, שצולמו בשנים 2001-2009. "היא אמרה לי שהיא מכינה מתנה לצ'ארלס", אמר בלה קובץ', מעצב האתר.

פיליפס הצטרף לאורקל ב-2003 והוא מכהן גם כחבר בדירקטוריון החברה. בנוסף, מכהן פיליפס כיועץ כלכלי של נשיא ארה"ב, ברק אובמה.

את תגובתה של ויליקינס לידיעה לא ניתן היה להשיג.

המיזוג עם סאן אושר באירופה

גם בשורות משמחות היו באורקל: האיחוד האירופי אישר את עסקת המיזוג של החברה עם חברת סאן מיקרוסיסטמס. בהודעה על אישור העסקה, שהיקפה 7.4 מיליארד דולר, מסרה הממונה על ההגבלים העסקיים באיחוד, נילי קרואס, כי "התחרות בשוק תישמר למרות העסקה". ההחלטה התקבלה לאחר שהנציבות האירופית סיימה לחקור את חוקיות העסקה, שעליה הודיעו החברות באפריל 2009. באורקל מצפים להוציא את העסקה אל הפועל בקרוב.

רשויות ההגבלים העסקיים בארה"ב כבר אישרו את המיזוג, והחברה ממתינה לאישור הרשויות בסין וברוסיה, שצפוי להתקבל בקרוב.