ג'וליאנו מר: "שהפלסטינים ילמדו מ'אוואטר' מה לעשות ליהודים"

הסרט "אוואטר" ממשיך לעורר הדים - והפעם בתחום הפוליטי ■ הקרנה של הסרט בקניון איילון בר"ג הסתיימה במהומה גדולה שבמרכזה עמד השחקן ג'וליאנו מר, שהחליט להפוך את האירוע לבמה להשמעת דעותיו הפוליטיות

הקרנה של הסרט "אוואטר" הפכה שלשום (ב') למהומה על רקע פוליטי, כשעשרות צופים שהגיעו לצפות בסרט בקניון איילון הופתעו לשמוע בתום ההקרנה התבטאות קולנית של השחקן ג'וליאנו מר.

כפי שדיווח הבוקר (ד') עיתון "מעריב", מר צעק בסוף הסרט: "הפלסטינים צריכים ללמוד מהסרט מה צריך לעשות ליהודים", והוסיף: "הסרט הזה משקף בדיוק את המצב של הישראלים והפלסטינים".

צופים שנכחו באולם מספרים כי התגובה המפתיעה של מר עוררה את זעמם של האנשים באולם הקולנוע. כמה צופים פנו למר בתדהמה, ועל-פי אחד הנוכחים במקום מר אף השיב לאחד האנשים שהגיב לדבריו, התקרב אל פניו וחזר על דבריו בקול חזק.

"ידיעות אחרונות" דיווח כי מר לא מכחיש את שאירע באולם הקולנוע וממשיך להשוות את היצורים הכחולים בסרט, הנלחמים בצבא החזק מהם, לישראלים ופלסטינים: "אף אחד לא מעז לעשות את האנלוגיה האמיתית", הוא אומר. "'אוואטר' הוא אחד הסרטים האמיצים שנעשו ומציג את הכיבוש - אנשים לא עושים את האנלוגיה".