דיזנגוף סחר תקיים מכרז למגרש בשווי 100 מ' ד' בנתניה

הקרקע מיועדת לבניית שני מגדלים עם 320 דירות מגורים בסך-הכל, מגדל ל-250 דירות נופש ומלון בן 300 חדרים

דיזנגוף סחר, שבבעלות אנשי העסקים אהרון שעשוע ומנשה זליכה, מציעה למכירה קרקע בנתניה לבניית שני מגדלים עם 320 דירות מגורים בסך-הכל, מגדל ל-250 דירות נופש ומלון בן 300 חדרים. זאת במסגרת מכרז בינלאומי סגור, מהלך שעליו החליטה החברה לאחר שניהלה מגעים בתקופה האחרונה מול גורמים שונים למכירת המתחם.

גורמים מקורבים למכרז אמרו היום (ד') ל"גלובס" כי 10 עד 15 חברות ישראליות גדולות וגופים מחו"ל ישתתפו בהתמחרות על המתחם, שיימכר כיחידה אחת ולא בחלקים.

המתחם, ששטחו 20 דונם, מיועד למגורים ומלונאות ונמצא סמוך לחוף הארגמן ("בית גולדמינץ") בנתניה. שוויו מוערך ב-100 מיליון דולר. ההכנסות הצפויות מהפרויקט נאמדות ב-350 מיליון דולר.

מהחברה נמסר כי למגרש תב"ע מאושרת לבניית שני מגדלי מגורים בני 34 קומות כל אחד. כל בניין מכיל שטחים עיקריים של 16,500 מ"ר, שטחי שירות של 7,400 מ"ר וכן מרתפי חניה. בנוסף, המתחם כולל זכויות להקמת מגדל של 250 יחידות נופש וכן בית מלון בן 13 קומות עם 300 חדרים ומרתפי חניה.

לדברי שלמה כהן, המשנה למנכ"ל דיזנגוף סחר, "למתחם יש פוטנציאל גדול בשל מיקומו האסטרטגי סמוך לחוף הים של נתניה ומשום שלא יאושרו בעתיד מתחמי מגורים קרובים כל כך לים".

לפי כהן, היציאה למכרז סגור נבעה מהתעניינות של כמה גופים מקומיים ובינלאומיים, שהביעו עניין ברכישת המתחם בעסקת מזומן. המכרז של קבוצת דיזנגוף, העוסקת בנדל"ן, סחורות וספנות, מלווה על ידי חברת הייעוץ הכלכלי צ'מנסקי-בן שחר ועל ידי חברת השמאות של אהוד המאירי.

דיזנגוף סחר למתחם בנתניה / צלם: יחצ