האולפן השקוף של
ערוץ 24 כבר שקוף פחות. בערוץ נאלצו להפחית את שקיפות האולפן, לאחר שהתברר כי הצבתו בלב
דיזינגוף סנטר בתל-אביב חושפת שלטים מסחריים של חנויות הממוקמות סביבו - כך נודע ל"גלובס". הדבר יצר מצב שבו בשידורי הערוץ הוטמע
תוכן שיווקי סמוי, בניגוד לכללי
מועצת הכבלים והלוויין.
במהלך החודש השיק ערוץ 24 את לוח שידורי החורף שלו בעלות של 8 מיליון שקל. בין היתר, הוחלט להחזיר לשימוש את האולפן השקוף ולהציבו בלב האזור המסחרי השוקק. אלא שבערוץ, המתפרנס מפרסומות, לא לקחו בחשבון את החשיפה המרובה שהשקיפות של האולפן תעורר למסרים השיווקיים שמסביב.
לצד שלטי החנויות שהשתקפו בשידורים, בניגוד לחוק, ניצלו חברות מסחריות אחרות את השידורים ושלחו ניידות פרסום עטויות שלטי מותגיהן לעבור כמה וכמה פעמים מול האולפן על מנת לקבל פרסומת חינם.
בעקבות זאת החליטה הנהלת הערוץ, שבשליטת קשת ואולפני מימד, להדביק מדבקות על פני הקיר החיצוני של האולפן, על מנת שלא יהיה ניתן לראות בבירור את הנעשה ברחוב.
מערוץ 24 נמסר: "ערוץ 24 פועל על-פי חוקי מועצת הכבלים והלוויין ונמנע מאזכורים מסחריים שאינם תקניים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.