עקב פרשת פסגות: איגוד יחסי הציבור מבקש לבחון את ההתקשרות עם זמיר דחב"ש

דחב"ש משמש כיועץ התקשורת של רשות ניירות ערך וכן כיועץ של אייפקס המחזיקה בשליטה בפסגות ■ האיגוד טוען כי יש בכך משום ניגוד עניינים מקצועי לכאורה ■ זמיר דחב"ש סירב להגיב לידיעה

איגוד יחסי הציבור באמצעות ועדת האתיקה שלו פנה היום (ד') במכתב ליו"ר רשות ניירות ערך פרופ' זוהר גושן, בדרישה להפסיק את ההתקשרות עם איש יחסי הציבור זמיר דחב"ש עד תום חקירת הרשות בנושא בית ההשקעות פסגות. דחב"ש משמש כיועץ התקשורת של הרשות לני"ע וכן כיועץ של אייפקס המחזיקה בשליטה בפסגות.

האיגוד טוען, כי יש בכך משום ניגוד עניינים מקצועי לכאורה. לדברי סילביה בית הלחמי, יו"ר האיגוד: "אמנם דחב"ש העביר מיוזמתו את הטיפול בנושא פסגות לאיש יחסי הציבור עמירם פליישר, אבל האתיקה של הענף מחייבת שקיפות מלאה בנושא. אנחנו מבקשים מגושן מעקב צמוד לאורך כל הדרך על הנושא".

"שמחנו לקרוא את הודעתו של עמיתנו מר דחב"ש, על כך שהעביר את כל הטיפול בנושא , לידי משרדו של עמיתנו יועץ התקשורת עמירם פליישר, המשמש גם כיועץ התקשורת של "פסגות", ומברכים אותו על ערנותו האתית", נכתב.

"אחת המטרות הבסיסיות והקרדינליות שלשמן הוקם איגוד יחסי הציבור היא שמירה על האתיקה של הענף", הוסיפה.

האיגוד מבקש מגושן לוודא שדחב"ש נמנע ממעורבות ישירה או עקיפה בכל הקשור לעניין החקירה.

זמיר דחב"ש סירב להגיב לידיעה.

מהרשות נמסר: "משרד שלום תל-אביב פעל על-פי ההסכם למניעת ניגוד עניינים עליו הוא חתום מול הרשות והטיפול באייפקס בהקשר של פסגות הועבר מיידית לטיפולו של משרד אחר. אין בכוונתנו להפסיק את עבודתו של שלום תל אביב עבור הרשות".