מתיחות בין כחלון לבין מנכ"ל פלאפון במסגרת ביקור בחברה

בכירים במשרד התקשורת אמרו כי פלאפון חצתה את גבול הטעם הטוב בהתקפה שלה על המשרד ובאופן שבו התבטאה כלפי שר התקשורת ■ הצדדים החליטו כי לעת עתה הם לא יתייחסו לביקור

על רקע המהלכים שמוביל משרד התקשורת בנושא הגברת התחרות בשוק הסלולרי, פרץ היום (ה') ויכוח חריף בין מנכ"ל חברת פלאפון, גיל שרון, לבין שר התקשורת משה כחלון, במסגרת ביקור שערך כחלון בפלאפון.

ל"גלובס" נודע שבמהלך הביקור שהסתיים לפני כשעתיים, נקלעו שרון וכחלון לוויכוח מילולי חריף סביב הצעדים שמתכוון משרד התקשורת להוביל בענף הסלולר - הכנסת מפעילים סלולריים נוספים במודל של MVNO, הקלות למפעיל חדש והפחתת תעריפי הקישוריות.

בשלב מסוים אף אמר שרון לכחלון: "אינכם מבינים על מה אתם מדברים". הוויכוח היה נוקב והשתתפו בו נציגי אגף הפיקוח של משרד התקשורת שהתווכחו עם אנשי פלאפון לגבי סוגיות צרכניות ואף טענו בפניהם שהיקף התלונות נגד החברה גדל בשנה האחרונה.

נכון לעכשיו הצדדים נמנעים מלהתייחס פורמאלית לביקור ופלאפון אף ציינה שמבחינתה הביקור עבר בשלום אולם לא כך הם פני הדברים ובכירים במשרד התקשורת אף אמרו כי פלאפון חצתה את גבול הטעם הטוב בהתקפה שלה על המשרד ובאופן שבו התבטאה כלפי שר התקשורת. הצדדים החליטו שלעת עתה הם לא יתייחסו לביקור, אך ביום א' צפויה לצאת הודעה רשמית לגביו.

נדגיש שהמתיחות בין פלאפון לבין משרד התקשורת, כפי שבא לידי ביטוי בביקור מזכירה את הביקור של שר התקשורת בחברת פרטנר לפני שבועיים שגם במסגרת ביקור זה נתגלעו מחלוקות חריפות בין הצדדים ומנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, אף התבטא בחריפות נגד המשרד ונגד המהלכים שהוא מנסה להוביל. שוב בנוכחותו של שר התקשורת, שלא ראה זאת בעין יפה.