אירוקה ממשיכה בשינויים: תקציב המדיה עובר ליוניון מדיה

על-פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של אירוקה ב-2009 עמד על 9.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ באחרונה פורסם כי איש הקריאייטיב דייויד אדלשטיין ינהל את תקציב הפרסום של הרשת

עוד שינויים במערך הפרסום של אירוקה: ל"גלובס" נודע כי הרשת תעביר את ניהול תקציב המדיה שלה לחברת המדיה יוניון של אורן יוניוב, זאת לאחר בדיקה שערכה בשבועות האחרונים עם מספר חברות מדיה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של אירוקה בשנת 2009 עמד על כ-9.1 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-3 מיליון דולר במחירים ריאליים.

רשת אירוקה מתנהלת מזה תקופה ארוכה באופן לא שגרתי בכל הקשור לאופן בו היא מנהלת את תקציב הפרסום שלה. כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", באחרונה התקשרה הרשת עם איש הקריאייטיב דייויד אדלשטיין שיפעל עבורה כ"בוטיק קריאטיב". ההתקשרות עם אדלשטיין לצורך זה היא בפורמט של לקוח מול משרד פרסום לכל דבר.

מינויו של אדלשטיין על משבצת משרד פרסום לא היתה הפעם הראשונה שבה אירוקה נקטה בצעד לא שגרתי בתחום הפרסום. לפני מספר שבועות הפסיקה הרשת את ההתקשרות עם משרד הפרסום זרמון-גולדמן, חצי שנה בלבד לאחר ששבה לעבוד איתו. מספר שבועות לאחר ההתקשרות עם זרמון-גולדמן החלו להישמע קולות צורמים בין המשרד לרשת. קודם לכן היא התקשרה עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שזכה בתקציב במסגרת מכרז שערכה החברה - אך החזיק בו למשך חודשיים בלבד.

בענף תהו בזמנו על הסיבות שהניעו את הנהלת אירוקה לעשות צעד כה דרמטי, מבלי לתת לזרמון-גולדמן הזדמנות של ממש.

בתקופה האחרונה בחנה אירוקה אפשרות לקבל עזרה ממשרדי בוטיק קטנים, כדי לתת לרשת שירותים נקודתיים במקביל להליך המיתוג מחדש עליו הופקד המעצב פיליפ בולקייה, אך נראה כי באירוקה לא מצאו משרד שיענה על דרישותיהם, ולכן מונה דייוויד אדלשטיין.

זאביק דרור, דובר אירוקה, אישר כי פרטי הידיעה נכונים.