מכה ל-JCS: חדשות ערוץ 2 בדרך לעזוב את הבניין בת"א

מדובר בפגיעה של מיליוני שקלים בשנה ל-JCS ■ באחרונה נודע כי גם ערוץ הספורט צפוי לעזוב את הבניין השייך ל-JCS ברחוב ההשכלה בת"א ולהעביר את משרדיו ואולפניו להרצליה

חברת חדשות ערוץ 2 בוחנת העברה של אולפניה ומשרדיה בתל-אביב. ל"גלובס" נודע כי החברה מנהלת כיום משא-ומתן למעבר לבניין אמפא החדש בעיר.

כיום הסניף התל-אביבי של חברת החדשות שוכן בבניין השייך לחברת JCS ברחוב ההשכלה. עזיבה של חדשות ערוץ 2 תהיה מכה נוספת ל-JCS לאחר הנטישה הצפויה של ערוץ הספורט למשרדים ולאולפנים חדשים בהרצליה.

חדשות ערוץ 2 מחזיקה כיום כ-500 מ"ר בבנייני JCS, אולם היא מבקשת להכפיל את כמות השטח שישרת אותה ולשכור כ-1,000 מ"ר בבניין אמפא, בתנאי שכירות דומים לאלה שבהם היא פועלת כיום.

בסניף תל-אביב של החברה מתנהלת פעילות ערה של כמה ממערכות תוכניות החברה, כמו למשל "אולפן שישי", וחלק ניכר מכתבי החברה מחזיקים בו במשרדים ופועלים ממנו.

עם הגידול בהיקף הפעילות של החברה, דרוש לחברה שטח רחב יותר. כמו כן, היעדר החנייה באזור מקשה על העבודה השוטפת.

ההתעניינות בבניין אמפא נובעת גם מקרבתו לעורקי תנועה מרכזיים המאפשרים יציאה נוחה מהעיר.

עזיבת חדשות ערוץ 2 את בניין JCS תעלה לחברה מיליוני שקלים בשנה. בניין חברת ההפקה והשידור משרת כיום בעיקר את מערכות החדשות הזרות בישראל, כאשר חדשות ערוץ 2 וערוץ הספורט הם גופי השידור המשמעותיים התופסים את הנדל"ן הקבוע הרחב יותר במבנה.

בשנים האחרונות חלה גם ירידה בהגעת צוותים זרים לסיקור בישראל, בהיעדר עניין חדשותי באזור, מה שהביא לירידה בכמות השוכרים במבנה.

בחדשות 2 אישרו כי "נבחנות אופציות שונות". ב-JCS סירבו להתייחס לידיעה.