סמנכ"ל שופרסל חשוד בזיוף חשבונות ליבוא רכבי אספנות; צפו בתמונות צי הרכב הנדיר

אלי גידור הודה כי זייף את חשבונות כלי הרכב שייבא ארצה מתוך כוונה להתחמק מתשלום מס בסך כ-500 אלף שקל ■ היבוא של גידור כולל 6 כלי רכב נדירים ■ גידור נאשם יחד עם אפי רוזנהויז בפרשת שופרסל והספקים

ימים ספורים אחרי הגשת כתב האישום נגדו בפרשת שופרסל והספקים על-ידי רשות ההגבלים העסקיים, מודיעה רשות המסים כי אלי גידור, סמנכ"ל סחר ושיווק בשופרסל וחבר מועדון ה"חמש", חשוד בהברחה ובזיוף חשבונות ביבוא רכבי אספנות ובהתחמקות מתשלום מסים בגובה כ-500 אלף שקל.

בית משפט השלום בחיפה הורה היום (ג') על שחרורו של גידור בתנאים מגבילים.

כמצויין בבקשה למעצר ושחרור בערובה, שהוגשה על-ידי מכס חיפה, ביחידה מתנהלת חקירה בדבר הגשת חשבונות מזויפים למכס של רכבי אספנות יקרים ונדירים, שהובאו ארצה ביבוא אישי.

לפי הבקשה, בחיפוש שנערך אתמול (ב') בביתו של גידור נתפסו מסמכי יבוא של כלי רכב, שיובאו על-שם גידור ועל-שם רעייתו, מהם עולה חשד כי שוחררו מהמכס תוך הגשת הצהרות כוזבות, זיוף חשבונות ספק, הנמכת ערך יבוא, הצגת העברות כספים פיקטיביות והטעיית המכס.

כמו כן נתפס מחשבו הנייד של גידור, ועל-פי החשד הוא מכיל את החשבונות המזויפים וכן את החשבונות האמיתיים של העסקאות ואת תכתובת המיילים עם הספקים בחו"ל.

היבוא של גידור כולל 6 כלי רכב נדירים ומיוחדים: שתי מכוניות מסוג מרצדס, מכונית מסוג B.M.W ו-3 אופנועי אספנות נדירים ויוקרתיים (שניים מסוג B.M.W ואחד מסוג הונדה).

עוד לפי הבקשה, גידור הנמיך את ערך היבוא בעשרות אחוזים בכל חשבונות הרכבים, מתוך כוונה להתחמק מתשלום מסים כדין.

גידור הודה בחקירתו כי זייף את חשבונות הרכבים אותם ייבא ארצה מתוך כוונה להתחמק מתשלום מסים. סך המסים שנגרעו מקופת המדינה עומד על כ-500 אלף שקל. גידור קשר עצמו לחשדות והציג מערכת של זיוף ויצירת מסמכים כוזבים, אשר הוא עמד בראשה עם מעורבים נוספים.

מכוניות שופרסל

מכוניות שופרסל

מכוניות שופרסל

מכוניות שופרסל

מכוניות שופרסל

מכוניות שופרסל