גילת תספק רשת SkyEdge II לסקטור העסקי בקוסטה-ריקה

לא נמסר היקפה הפיננסי של העסקה ■ הרשת החדשה תשרת כ-500 תאגידים מסחריים ופיננסיים במדינה ■ הערכות בשוק - שווי העסקה 4 מיליון דולר

גילת מדווחת היום (ג') כי תספק לאייס (ICE) מפעילת התקשורת הלאומית של קוסטה ריקה ולקוחה ותיקה של החברה, רשת תקשורת לוויינית הכוללת כ-1,000 מערכות VSAT. במסגרת העסקה תספק גילת, בין היתר, רשת SkyEdge II חדשה עבור הסקטור העסקי במדינה. לא נמסר היקפה הפיננסי של העסקה. הערכות בשוק הן ששווי העסקה 4 מיליון דולר.

הרשת, אשר תשרת כ-500 תאגידים מסחריים ופיננסיים במדינה, תסופק עבור חברת רדיוגרפיקה קוסטה ריקה, ספקית אינטרנט הנמצאת בבעלות המדינה וחברה בת של אייס. שירותי התקשורת שיסופקו באמצעות הרשת כוללים גם מגוון רחב של אפליקציות מידע אינטראקטיביות כגון שיחות ועידה באמצעות וידאו, שירותי VoIP וכן שירותי אינטרנט בפס רחב.

פתרון זה מתבצע כמענה לדרישה לעמידה ב USO - Universal Service Obligation אשר מחייב לספק טלפוניה ושירותי אינטרנט לקהילות באזורים מרוחקים.

ראסל רוביארו, סמנכ"ל מכירות גילת באמריקה הלטינית, אמר היום: "אנו שמחים שנבחרנו פעם נוספת לסייע במתן פתרונות לצרכי התקשורת של המערכת הפיננסית במדינה ועבור תושבים במקומות מרוחקים. שיתוף הפעולה עם ICE מאפשר לנו לספק לאזרחי קוסטה ריקה פתרונות תקשורת בצורה הטובה והיעילה ביותר".