סאגת השוק הסיטונאי נמשכת: המו"מ עם קבוצת סוהו הוארך שוב

מדובר בהארכה נוספת לאחר שלפני כשבועיים הוארכה התקופה ב-14 יום והיתה אמורה לפקוע מחר ■ השוק הסיטונאי נמצא בבעלות תנובה (60%), עיריית ת"א (25%), עו"ד שרגא בירן (6%) וסוחרים שפעלו במתחם

סופו של מכרז השוק הסיטונאי לא ייראה באופק גם השבוע לאחר שבעלי המתחם האריכו היום את תקופת המשא ומתן הבלעדי (No Shop) המתקיים עם קבוצת סוהו, בראשות שיכון ובינוי ויורוקום נדל"ן, בשבוע נוסף.

מדובר בהארכה נוספת לאחר שלפני כשבועיים הוארכה התקופה ב-14 יום והיתה אמורה לפקוע מחר.

בפעם הקודמת שהוארכה תקופת המשא ומתן הבלעדי סיפרו גורמים המקורבים לעסקה כי ההארכה נובעת מהתקדמות במגעים. הפעם סיפרו הגורמים כי המשא ומתן מתקדם אך טרם הסתיים.

השוק הסיטונאי נמצא בבעלות תנובה (60%), עיריית תל אביב (25%), עו"ד שרגא בירן (6%) וסוחרים שפעלו במתחם.

לפני שהוארך המשא ומתן הבלעדי בפעם הקודמת עמדה הצעתה הסופית של קבוצת סוהו לשלב א' (הבנייה המרקמית ל-600 יחידות דיור, הקניון והמגרש המשולב) על כ-856 מיליון שקל בתוספת אפסייד של 40% עד 50% על 600 יחידות הדיור. לעומתם, המוכרים היו מעוניינים במחיר גבוה ככל האפשר ואלה ציינו בפני קבוצת סוהו בשלבים מוקדמים יותר של המשא ומתן כי אם הקבוצה תלך על אפסייד גבוה ותשלומים נוחים היא תוכל להציע לא פחות מ-865 מיליון שקל. למרות זאת, הצעתה הסופית של הקבוצה עמדה על מחיר נמוך מזה.

אם תיפסל הצעת קבוצת סוהו בסוף תקופת ההארכה יוכלו מוכרי השוק הסיטונאי לעבור לנהל מגעים עם הקבוצה הנוספת שמעוניינת במתחם. זוהי הקבוצה המורכבת מהאחים גינדי, חברת גינדי השקעות וחברת רבוע כחול נדל"ן.