חגי שלום עושה סדר בטיב טעם: המנכ"ל אדו הלפט מסיים את תפקידו

זאת כחלק מרה-ארגון שמבצע שלום בחברה, במסגרתו הוא ביטל עשרות משרות ■ הלפט מסיים את תפקידו זמן קצר לאחר שמנכ"ל טיב טעם רשתות, דן איתמר, סיים את תפקידו

בעל השליטה החדש בטיב טעם , חגי שלום, ממשיך בצעדי ההתייעלות. היום (א') דיווחה החברה לבורסה כי מנכ"ל החברה, אדו הלפט, מסיים את תפקידו.

הלפט מסיים את תפקידו זמן קצר לאחר שמנכ"ל טיב טעם רשתות, דן איתמר, סיים את תפקידו. סיום התפקיד של הלפט הוא חלק מרה-ארגון שמבצע שלום בחברה, במסגרתו הוא אף ביטל עשרות משרות.

"הלפט מסיים את תפקידו בהסכמה", אומר היום (א') שלום ל"גלובס". "סיום התפקיד נועד לאפשר לי לבצע את הרפורמות והשינויים שאני רוצה לבצע בדרך הרבה יותר מהירה. טיב טעם נכנסת למבנה ארגוני חדש, חוקים וכללים חדשים. יהיה לי יותר קל לעשות את השינויים כשאין מנהל באמצע, בעיקר מבחינת סדרי מינהל, שהרי אתה לא יכול לשים מנכ"ל וכל יום להיכנס לו לעבודה".

לדברי שלום, בשלב זה הוא ימלא את מקומו של הלפט. "אני מעדיף למלא את הפונקציה הזאת לתקופה מוגבלת, וברגע שאסיים לעשות את השינויים - אביא מנכ"ל שייקח את החברה וינהל אותה".

יצויין כי במסגרת הרה-ארגון בחברה ביטל שלום גם את תפקיד מנהלי האזורים ברשת. "למעשה, ביטלנו את הפונקציות של מנהלי אזורים ומנהלי רשתות. אלה שתי רמות שהפרידו בין המנכ"ל לבין החנויות. הרעיון היה לחבר את המנכ"ל לחנויות ולא לשים עוד 3 דרגי ביניים. עכשיו אין שום דרג ביניים בין המנכ"ל לחנויות הרשת", מסביר שלום.

* האם צפוי קיצוץ במשרות נוספות?

"אישרנו מבנה ארגוני חדש. כמובן שהתהליך לוקח קצת זמן, אבל נגיע אליו מהר מאוד".

* מה מצאת בטיב טעם כשנכנסת אליה?

"חברה מפסידה. זה מה שמצאתי, והחברה הזאת צריכה להיות חברה רווחית. הטיפול הראשוני הוא בתחום התשומות - קרי צמצומים וייעול, ולאחר מכן בתחום התפוקות. אנחנו נתחיל להתפתח, להגדיל מכירות, למשוך אלינו קונים ולהגדיל את ההכנסות למ"ר".

* אחרי עלייה חדה במניה, יש התייצבות בימים האחרונים.

"כל השוק ירד חזק בשבועיים האחרונים. למניה עוד נכונו אתגרים, והתפקיד שלנו הוא לקנות את אמון הציבור".