שבוע שני ברציפות: תנובה בראש סקר הפרסומות הזכורות והאהובות

גלובס tv גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של תנובה היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית במהלך השבוע האחרון

הפרסומת של תנובה, באמצעות מקאן-אריקסון, היא הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השני ברציפות. השבוע רושמת הפרסומת עלייה בשיעורי הזכירה ומגיעה לשיעור של 14.2% - גבוה ב-30% מממוצע הזכירות החצי-שנתי העומד כעת על 10.8%.

הפרסומת מדורגת במקום הראשון גם ברשימת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה העומדים על 22.9% - גבוה ב-20% מממוצע האהדה החצי-שנתי העומד כעת על 19.9%.

הפרסומת של תנובה היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה העומדת על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.9 מיליון דולר.

מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני, מציינת כי לאחר 3 שבועות רצופים שבהם דורגה הפרסומת של HOT, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, במקום הראשון ברשימת הפרסומות האהובות - היא יורדת למקום השני, אך גם שם היא שומרת על שיעורי אהדה גבוהים יחסית של 20.6%. ברשימת הפרסומות הזכורות מדורגת הפרסומת במקום התשיעי עם שיעורי זכירה של 2.9%.

הפרסומת ל-yes, באמצעות מקאן-אריקסון, מדורגת במקום השלישי ברשימת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה של 15.3%. ברשימת הזכורות היא מדורגת במקום השני עם שיעורי זכירה של 6.2%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ביחס לשבוע שעבר, כאשר מספרן כעת עומד על 266 (לעומת 240 בשבוע שעבר).

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עלייה ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ-41 מיליון דולר (לעומת כ-33 מיליון בשבוע שעבר).

פרסומות