קבוצת רכישה חמישית בדרך לפורטסמות' תוך פחות משנה

חברת השקעות Endeavor Plan מהונג-קונג קיבלה את הנתונים הפיננסיים של המועדון מהפרמיירליג במטרה לרכוש אותו ■ פורטסמות' ביקשה אישור למכור שחקנים למרות סגירת חלון ההעברות כדי שתוכל להחזיר חובות

קבוצת הכדורגל האנגלית פורטסמות' עשויה להימכר בפעם החמישית העונה, כך מפרסם היום (ו') "הגרדיאן". לפי הפרסום בעיתון, Endeavor Plan, חברת השקעות מהונג קונג, קיבלה לידיה את כל הנתונים הפיננסיים של פורטסמות' במטרה להגיש הצעה לרכישת המועדון.

פורטסמות', ששקועה בחובות של כ-60 מיליון ליש"ט, מוחזקת בידי איש העסקים בלרם צ'יינראי מזה כשבועיים. צ'יינראי, איש עסקים מהונג קונג, הפך לבעלים הרביעי של המועדון תוך פחות משנה אחרי שקיבל 90% מהשליטה במועדון שהיו בידיו של הסעודי עלי אל-פארג', הוא רכש את המועדון באמצעות חברת "פורטפין" בה הוא מחזיק בשותפות עם איש העסקים הישראלי לוי קושניר.

פורטסמות' תעמוד ב-1 במארס בפני שימוע בבית המשפט באנגליה, בגין חובות בסך 12.1 מיליון ליש"ט לרשויות המס, שכבר ביקשו להתחיל הליך פירוק כנגד המועדון.

אתמול פנתה פורטסמות' לפרמיירליג וביקשה לאפשר לה למכור שחקנים, למרות שחלון ההעברות הסתיים כבר, זאת במטרה לסייע לה להחזיר חלק מהחובות שעומדים כנגדה.