הבורר חוזר: הפרסומת של HOT בראש דירוג הפרסומות האהובות

הפרסומת של HOT חוזרת לראש הדירוג עם 22.7% אהדה - שיעור הגבוה ב-10% מממוצע האהדה החצי-שנתי ■ הפרסומת של תנובה מדורגת בפעם השלישית ברציפות בראש דירוג הפרסומות הזכורות

לאחר היעדרות של שבוע, הפרסומת של HOT באמצעות באומן-בר-ריבנאי חוזרת לראש דירוג הפרסומות האהובות עם 22.7% אהדה. שיעורי האהדה אלה גבוהים ב-10% מממוצע האהדה החצי שנתי העומד כעת על 19.9%.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי האהדה הגוברת והמתמשכת של הצופה לסדרת הפרסומות של הבורר מבוססת בעיקר על הדיאלוגים השנונים בין "הבורר" לבין זלצמן, וכי שיעורי האהדה להם זוכה הפרסומת גבוהים מממוצע האהדה החצי שנתי.

הפרסומת של תנובה, באמצעות מקאן-אריקסון, מדורגת בפעם השלישית ברציפות בראש דירוג הפרסומות הזכורות עם 12.4% זכירות. הפרסומת רושמת שיעורי זכירה הגבוהים ב-10% מממוצע הזכירות החצי שנתי העומד כעת על 10.9%.

הפרסומת של אורנג', באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה כוללת העומד עפ"י יפעת בקרת פרסום על כ-1.4 מיליון דולר במחירי מחירון.

הפרסומת של בנק מזרחי טפחות, באמצעות ראובני-פרידן, דורגה השבוע ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות, למרות שלא שודרה כלל במהלך השבוע האחרון.

עוד עולה מנתוני יפעת, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע גבוה ביחס לשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד כעת על 280 (לעומת 266 בשבוע שעבר). כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עלייה ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ-42.3 מיליון דולר (לעומת כ-41 מיליון בשבוע שעבר).

22
 22