משרד התקשורת מפרסם היום (א') סדרה של 18 שימועים שנועדו לשפר ולהגביר את השקיפות בהסכמים של חברות התקשורת מול הצרכנים.
מדובר בשינויים קוסמטיים בחלקם, כמו החזרים כספיים במקרה שמתגלית טעות וסימון שירותים שהלקוח רכש בטופס ייעודי על מנת למנוע חיובים שגויים.
בנוסף, משרד התקשורת מבקש להשליט סדר בשורה של נושאים צרכניים שעליהם התקבלו תלונות רבות ושהצטברו על שולחנו במשך השנים. נדמה כי המשרד מבקש "לנקות" את הנושאים הללו, ולכן פרסם אותם במקביל.
כך, למשל, מבקש המשרד להסדיר כי חובות של חברות הסלולר ללקוח יישאו בריבית והצמדה, כפי שנעשה במקרה ההפוך - חוב של הלקוח לחברה.
נושא נוסף שמופיע ברשימה עוסק בחיוב המפעילים לפרסם באתר האינטרנט שלהם את כל תוכניות התעריפים שלהם בצורה ברורה. לטענת המשרד, המפעילים מפרסמים מידע חלקי ופרטי התקשרות חסרים, מעתה והלאה הם יחויבו לעשות זאת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.