בעלי UMI במו"מ להיכנס כשותף בחברת קונספט שיווק

דוד עיני צפוי להשקיע עשרות מיליוני שקלים בחברה המחזיקה ברשתות האופנה לי קופר ובלו בירד ■ לפי הערכות הוא יחזיק בכמחצית ממניות החברה

דוד עיני, בעל חברת הרכב ‏UMI‏, מנהל משא-ומתן מתקדם להיכנס כשותף בחברת קונספט שיווק, זכיינית לי קופר בישראל - כך נודע ל"גלובס". עיני צפוי להשקיע בחברה עשרות מיליוני שקלים, ולפי הערכות הוא יחזיק בכמחצית מהמניות.

באם תושלם העסקה, הרי שעיני ייכנס לחברה זמן קצר אחרי שקרן פימי בראשות ישי דוידי יצאה ממנה. ‏

חברת קונספט שיווק, שנוסדה בשנת 1995, נמצאת בבעלותו של גידי גולדפינגר. החברה מפעילה את רשת לי קופר, המונה היום 38 סניפים בישראל ו-32 סניפים בחו"ל, וכן את רשת אופנת הגלישה בלו בירד, המונה 31 סניפים בישראל. בנוסף, מחזיקה קונספט שיווק (60%) בחברת בגדי-הים אקספוז וכן מחזיקה (70%) בחברת בגדי המעצבות רוס אובטה, שלה שתי חנויות קמעונאיות. מחזור המכירות של קונספט שיווק עמד בשנת 2009 על 250 מיליון שקל.

רשת לי קופר נפגעה בשנה החולפת מהמיתון ורשמה ירידה ממוצעת של 15% במכירות. בחברה-האם, קונספט שיווק, הסתכמה הירידה ב-20%.

בראיון שנתן לאחרונה גולדפינגר ל"גלובס" הוא ייחס את עיקר הירידה למשבר במזרח אירופה, שאילץ את החברה לסגור במהלך 2009 45 מהחנויות שלה בחו"ל. ‏

בארץ החליטה החברה לאחד את תת הרשת בלו בירד יאנג עם רשת בלו בירד ובעקבות המהלך סגרה את 10 הסניפים שפעלו בתת הרשת.

לאחרונה השיקה לי קופר מיתוג חדש לחברה, בהשקעה של 8 מיליון שקל. ‏

"במהלך 2009 המותג לי קופר ספג מכות בגלל חוסר היכולת שלנו לתמוך בו. אנחנו‏ יוצאים ל-2010 כשהדימומים מאחורינו, וצופים לחזור למסלול הרווחיות כמו שהיינו בו עד 2008, ולחזור להוביל את שוק הג'ינסים", אמר לאחרונה גולדפינגר בראיון ל"גלובס".