הפקק של המדינה: כביש מס' 1 ונתיבי איילון נחסמו הבוקר לתנועה

(עדכון) - נהגי ישראל לא ישכחו את ביקורו של סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ■ המשטרה החלה לחסום את כביש מספר 1 לכיוון ת"א בשעה 9:00 וכן את איילון צפון, בשל נאומו של ביידן באוניברסיטת ת"א

את הביקור הזה נהגי ישראל לא ישכחו הרבה זמן: המשטרה החלה לחסום בסמוך לשעה 9:00 את כביש מספר 1 לכיוון ת"א וכן את איילון צפון ממחלף קיבוץ גלויות ועד מחלף רוקח, בשל ביקורו של סגן נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, בישראל. ביידן מעוניין לשאת נאום באוניברסיטת ת"א, ולכן החסימות, שהסתיימו בשעה 11:00.

סגן הנשיא ביידן עושה דרכו מירושלים לאוניברסיטת תל-אביב, שם ירצה בפני סטודנטים. אחר כך ייפגש עם שר הביטחון, אהוד ברק. בתום הפגישה, יטוס לעמאן בירדן. אתמול התבטא ביידן נגד הממשלה ואמר: "ההחלטה של הממשל הישראלי מאמש להמשיך בתכנית לבניית יחידות דיור במזרח ירושלים פוגעת באמון".

בור נפער בנתיבי איילון

בכך לא תמו הצרות בכבישים. הבוקר נסגר לתנועה עד שעות הצהריים גם נתיב אחד מתוך שלושת נתיבי האיילון שבין מחלף חולון למחלף קיבוץ גליות וזאת בשל עבודות לתיקון בור שנפער בכביש אתמול בשעות אחר הצהריים. "נוצר בור בעומק של חצי מטר", סיפרו עדי ראיה.

המשטרה סגרה אתמול לתנועה שניים מתוך שלושת נתיבי אילון בקטע הכביש שבין מחלף חולון למחלף קיבוץ גלויות בעקבות בור שנפער בכביש. איש לא נפגע באירוע אך מדובר בשעה שמוגדרת שעת עומס, ולדברי המשטרה, הכביש יישאר סגור חלקית עד הבוקר.