סימנס SL780 - אלחוטי מוצלח, אבל באנגלית

סימנס מנסה לשמור על הרלבנטיות של תעשיית הטלפונים האלחוטיים מול החידושים של עולם הסלולר ■ עיצוב המכשיר מיוחד ואיכות הקול טובה, אולם נושא הגיור מעצבן מאוד ויכול להפריע לחלק מהמשתמשים

תעשיית הטלפונים האלחוטיים לבית מתקשה לעמוד בחידושים של עולם הסלולר. חברת סימנס עדיין מנסה לשמור על הרלבנטיות של הענף הזה, עם דגם SL780.

תקשורת: קיים התקן בלוטות', המאפשר להתחבר עם דיבורית אישית למכשיר ולבצע את השיחות ללא ידיים. אם תחליטו שאתם לא רוצים לסבול מהקרינה המזערית של הדיבורית האישית שלכם, תוכלו להשתמש בספיקרפון של המכשיר, שמציע איכות טובה.

USB: קיים חיבור USB, המאפשר להתחבר למחשב ולסנכרן את אנשי הקשר מהמיקרוסופט אאוטלוק לטלפון. על-פניו נשמע שמדובר בשדרוג מרשים, שאמור לפתור את רשומות אנשי הקשר שיושבות בדרך כלל בסלולרי ובמחשב, אולם לא בטלפון האלחוטי. אך המכשיר כולל רק 500 אנשי קשר - כמות נמוכה משמעותית מהסטנדרט שקיים בשוק הסלולריים (1,000 רשומות). מבחינת ניופאן, החברה לא גיירה את הטלפון לעברית. מה שאומר, שתיאלצו להזין את שמות אנשי הקשר באנגלית.

טלפון אלחוטי של סימנס SL780
 טלפון אלחוטי של סימנס SL780

עיצוב: אלגנטי מאוד, הוא כסוף וכולל לוח מקשים העשוי מחתיכת מתכת אחת, שנותנת תחושה חלקה לטלפון. מלבד זה, בסימנס הבינו שתושבת ענקית הטוענת את הטלפון וגם משמשת כמשדר יוצרת בעיית עיצוב חמורה. לכן, החברה הפרידה בין השניים: על השולחן תוכלו להניח תושבת כסופה קטנה שתטען את הטלפון, ובארון התקשורת שלכם או במקום מסתור אחר בבית, תוכלו להחביא את המשדר, אליו תחברו את קו הטלפון מהקיר.

בשורה התחתונה: העיצוב מיוחד ואיכות הקול טובה, אולם נושא הגיור מעצבן מאוד ויכול להפריע לחלק מהמשתמשים.

מחיר באורנג': 900 שקל (או 25 שקל כפול 36 חודשים).

ציון: 8.