מירי בוהדנה חשודה בהעסקת עובדת זרה בלתי חוקית

על-פי החשד, השחקנית והדוגמנית העסיקה עובדת זרה מסין ללא היתר במשך 4 שנים ■ בוהדנה הכחישה את הימצאותה של העובדת הזרה בביתה, אך לאחר חיפוש נמצאה העובדת כשהיא מתחבאת בין השיחים בחצר

אנשי יחידת עוז הגיעו הבוקר (א') אל ביתה של הדוגמנית והשחקנית מירי בוהדנה ברשפון ומצאו שם שוהה בלתי חוקית. בוהדנה הכחישה את הימצאותה של העובדת הזרה בביתה, אך לאחר חיפוש שנערך במקום נמצאה העובדת כשהיא מתחבאת בין השיחים בחצר הבית.

ב-10 בבוקר הגיעו אנשי משטרת ההגירה ונציגי משרד התמ"ת לביתה של בוהדנה. הדוגמנית, שפתחה את הדלת, נשאלה על-ידי החוקרים האם נמצאת בביתה עובדת לא חוקית. בוהדנה השיבה בשלילה, אך לאחר חיפוש שערכו בבית הופתעו החוקרים למצוא עובדת סינית שהתחבאה בין השיחים שליד הבריכה בחצר.

השוטרים לקחו את העובדת הזרה, שעל-פי החשד הועסקה אצל בוהדנה במשך כ-4 שנים בעבודות משק-בית, לחקירה, ונציגי התמ"ת נשארו בבית, כדי להסדיר עם בוהדנה את הקנס שהיא צפויה לשלם בגין העסקת העובדת הזרה בניגוד לחוק.

תפיסת העובדת הזרה בביתה של בוהדנה נעשתה במסגרת השבוע השני של המבצע לאיתור מעסיקים לא חוקיים שעורכות יחידות האוכלוסין וההגירה. במבצע משתתפות כל יחידות משטרת ההגירה, לרבות יחידת העוז ויחידת הסמך של משרד התמ"ת, המטילה קנסות על המעסיקים.

ממשטרת ההגירה נמסר כי מטרת המבצע היא להראות כי האשמים במצב העבודה הזרה בישראל הם המעסיקים הלא חוקיים - ולא העובדים הזרים.