צפו בדירות החדשות של אפריקה למאיון העליון בסביון

גלובס tv (עדכון) צבייה לבייב יו"ר אפריקה מגורים: "לא היה לנו ברור מאליו שקצב המכירות יהיה טוב. הבתים לדוגמה עזרו. כשאנשים מהארץ ומחו"ל באים להתרשם ואוהבים את הבית כמו שהוא – אנחנו יודעים שש לנו קונים"

כשלוש שנים לאחר שהחלה בשיווקם של מגרשים בסביון, חשפה היום (ב') חברת אפריקה ישראל שישה בתים לדוגמה בפרויקט אשר בישוב היוקרתי. מדובר בשש וילות בעיצובם של האדריכלים אורלי שרם, עודד חלף, אילן פיבקו ועודד לביא הנעים במחיר בין 10 מיליון שקל ל-23 מיליון שקל.

מדובר בבתים של 310 מ"ר או 375 מ"ר בנוי על מגרשים של חצי דונם או דונם. מתוך 191 מגרשים שהיו בבעלות החברה, נמכרו 160 מגרשים ב-468 מיליון שקל, אמרה היום בהופעה נדירה בתקשורת צביה לבייב, יו"ר אפריקה מגורים. מתוך הבתים לדוגמה, נמכר בית אחד.

לדברי לבייב, הרחוב לדוגמה סייע במכירת המגרשים בפרויקט, בעיקר לנוכח המשבר הכלכלי. "לא היה לנו ברור מאליו שקצב המכירות יהיה טוב. הבתים לדוגמה עזרו", אמרה לבייב. "כשאנשים מהארץ ומחו"ל באים להתרשם ואוהבים את הבית כמו שהוא - אנחנו יודעים שש לנו קונים".

נכון לעכשיו, נותרו 26 מגרשים של דונם למכירה וקומץ מגרשים של חצי דונם. כזכור בשנת 2007 רכש לב לבייב, בעל השליטה באפריקה ישראל, מגרש בשטח של 23 דונם בסביון עבורו ועבור שמונת ילדיו. היכן תגור משפחת לבייב? "מבחינתי, משפחת לבייב הם לקוחות פרטיים ואנחנו לא מוסרים מידע על לקוחות", אמרה לבייב.