משרד GCS זכה במכרז משרד רה"מ ויספק לו ייעוץ תקשורתי

הייעוץ יינתן בנושא הרפורמה בתכנון ובניה ■ הליך הבחירה במקרה זה בוצע במסגרת "מכרז סגור" – משרד ראש הממשלה פנה למספר משרדי יחסי ציבור ולא פירסם מכרז פומבי

משרד GCS בבעלות טל זילברשטיין, אלי דוידוביץ' ויפתח קרמר, זכה במכרז משרד ראש הממשלה, ויספק ייעוץ תקשורתי למשרד בנושא הרפורמה בתכנון ובנייה. כך נודע ל"גלובס". הליך הבחירה במקרה זה בוצע במסגרת "מכרז סגור" - משרד ראש הממשלה פנה למספר משרדי יחסי ציבור ולא פירסם מכרז פומבי. הפרויקט ינוהל על ידי קרמר ודוידוביץ'.

המשרדים שלחו למשרד תכנית עבודה, ובהמשך ערכו פרזנטציה בפני אנשיו אודות הדרך בה הם מתכוונים לטפל בקידום הסברתי של הרפורמה. המשרד החליט לצאת למכרז, לפי מסמכים שפורסמו לאחרונה באתר ICE, בכך ש-"התכנית נועדה לבסס צמיחה ארוכת טווח, ובמידה רבה תלויה בשינוי ציפיות אצל גורמי משק, כלכלה, ממשלה והציבור. לא ניתן להסתפק בהחלטה ובהוצאתה לפועל, אלא יש להביא לכלל תיאום ציפיות במשק והטמעת עובדת קיומה בציבור הרלוונטי".

לפני חודשים אחדים פורסם כי זילברשטיין, בעבר יועצם של ראשי הממשלות אהוד ברק ואהוד אולמרט, הפך גם לסוג של יועץ סתרים של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "כשנתניהו מבקש להתייעץ", צוטט זילברשטיין, "אני מדבר איתו בשמחה".