האם ארה"ב עומדת בפני שוק דובי של 5-6 שנים נוספות?

על פי ביל ספירופולוס מ-CoreStates Capital, התשובה חיובית ■ עם זאת, הוא הסביר כי האפשרות לראות את מדד הדאו ג'ונס מסיים את 2010 בטווח שבין 11 אלף ל-12 אלף נקודות היא אפשרות ריאלית

לקראת דו"ח התעסוקה של מארס מחר (ו'), הצפוי להצביע על עלייה של 185 אלף משרות לאחר גריעה של 36 אלף בפברואר, התראיינו היום ביל ספירופולוס מ-CoreStates Capital ודניס וואסונג מ-Cabot Money ל-CNBC ושיתפו את הצופים בדעתם.

"אנחנו ממשיכים לטפס על קיר הדאגה", אמר ספירופולוס. "אף אחד לא באמת מאמין לסיפורי המעשייה שסוף העולם מגיע אבל אנחנו עדיין נמצאים בשוק דובי בראייה הרחבה", הוסיף ספירופולוס. עם זאת, הוא הסביר כי האפשרות לראות את מדד הדאו ג'ונס מסיים את 2010 בטווח שבין 11 אלף ל-12 אלף נקודות היא אפשרות ריאלית.

"ברגע שנחזור ל'נורמליות', תהליך שאני מאמין שאנחנו כבר נמצאים בו, ליבת האינפלציה תזנק וההחזרים השליליים בשוק האג"ח 'יאכלו' את המשקיעים. בשורה התחתונה, אני מאמין שאנחנו יכולים לחזות בשוק דובי של עוד 5 עד 6 שנים", סיכם ספירופולוס.

וואסונג אמר כי הוא רואה שיפורים ברמה המאקרו כלכלית ובניגוד לספירופולוס, וואסונג מאמין שאנחנו יכולים לראות את השוק ממשיך מעלה בצורה משמעותית. "יש עדיין כסף מזומן רב שטרם נכנס לשוק המניות - ההערכה היא שמדובר ב-3 טריליון דולר לפחות. אם הכסף הזה יחזור לשוק, כפי שהיה טרם המשבר הנוכחי, אנחנו נראה המשך של העליות בשוק", אמר וואסונג.