גוגל ופייסבוק ממשיכים להיות האתרים המובילים בישראל - כך עולה מנתוני סקר TIM לחודש מארס. וואלה ו-ynet ממשיכים להיות צמודים, ואתר YouTube סוגר את החמישייה הפותחת.
עבור שני האתרים המובילים מדובר בעלייה לעומת נתוני פברואר - גוגל עלה מ-89.4% ל-92.6% חשיפה, ואילו הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק, התחזקה מ-60.8% ל-65.7%.
בהמשך הטבלה מדורגים אתר mako של הזכיינית קשת, לוח יד2, נענע10, זאפ ואתר b144 שסוגר את העשירייה הפותחת.
מנתוני הסקר החצי שנתי של סקר TIM עולה, כי היקף השימוש באינטרנט נאמד ב-4.4 מיליון משתמשים, ושיעור בתי-האב היהודיים המחוברים לאינטרנט עומד על 80%.
עוד עולה מהנתונים כי 28% מהגולשים הצעירים (גילאי 13-29) גולשים גם באמצעות הטלפון הסלולרי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.