yes - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

‎‎ההגעה של ה-‏VOD‏ לחברת הלוויין נותנת את האות לקמפיין ההשקה ל-yesMaxTotal, באמצעות מקאן-אריקסון

באיחור אופנתי של מספר שנים, ‏yes‏ משיקה את ה-‏VOD‏ במכשיר ה-yesMaxTotal. מדובר כאן בבשורה אמיתית של שילוב 3 יתרונות בקופסא אחת: קליטה באיכות‏HD ‎‏, הממיר המקליט המוכר ‏MAX‏ ועכשיו גם יכולת ה-‏VIDEO ON DEMAND‏, שניתן להפוך אותה לפרת מזומנים.

הוא משרד הפרסום של yes, ובהמשך לאסטרטגיה שהתווה - גם הפרסומות ל-yesMaxTotal היא מרובת משתתפים, על מנת להעביר את חוויית ה"גדול מהחיים". הפעם היא אפילו מצולמת בכאילו דוקו כדי לתת תחושת ‏HD‏. עוד נאמר כי‏yes ‎‏ השקיעה השבוע בפרסום הנושא כ-1.5 מיליון שקל, והיא מובילה השבוע את טבלת המותגים המושקעים.

במקום השני השבוע ממוקמת בזק עם קמפיין "חייגו לנייד מהבית". הקמפיין של בזק, בו הושקע סכום של קרוב למיליון שקל, מציג מספר סיטואציות קומיות המעבירות את המסר שחיוג לנייד מהבזק משתלם יותר. יש לציין כי הקריאייטיב מדויק ומעביר את המסר באופן חד ואף מבדר.

במקום השלישי ממוקמת ‏MSD‏, שבשל הרגולציה לא יכולה לפרסם את תרופת הפרופסיה בשמה המפורש ומסתפקת בפרסום "טיפול תרופתי להתקרחות גברית". רופאי המשפחה מן הסתם יידעו למה הכוונה.

את הפרסומת תחת הסלוגן "אל תהיה סקפטי" ביצע הצוות של ראובני-פרידן, שממשיך להציג סצנות קומיות מבדרות עם משחק טוב ולהזכיר לנו כי פרסומת היא בסך-הכל בידור טוב עם מסר. אגב, פרסום האינטרנט מבוצע גם הוא בידי ראובני-פרידן או ליתר דיוק בידי ‏RP DIGITAL‏.

חומוס צבר ממוקם במקום הרביעי השבוע עם קמפיין בהשתתפותו של ליאור נרקיס. סלטי צבר, שכבר מזמן תפסו את משבצת "האותנטי", מציגים חומוס לפי המתכון של שני חומוסאים מוכרים: אבו מאהר ואבו מרוואן. בנוסף מעלים בצבר אתר אינטרנט עם כתובות החומוסיות המומלצות על-ידי הגולשים. משרד הפרסום הוא מקאן-אריקסון.

סימילאק עולה עם קמפיין תדמיתי בטלוויזיה ובאינטרנט וסוגרת את החמישייה עם קמפיין באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי ו-‏QDIGITAL‏, תחת הסלוגן: "בגלל המדע".

המותגים המושקעים

1. yes - כ-1,564,788 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

2. בזק - 1,026,305 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

3. ‏MSD‏ - כ-955,900 שקל - באמצעות ראובני-פרידן

4. חומוס צבר - 871,117 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

5. סימילאק - 838,154 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 9/04/10-15/04/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.