סלטי צבר

כתבות אחרונות

 
מוצרי אסם / צילום: תמר מצפי

טבעול, סלטי צבר וקטשופ: גם אסם מעלה מחירים של עשרות מוצרים

בין המוצרים שיתייקרו: טבעול, סלטי צבר, אטריות למרק וחטיפי שוקולד • אסם: "בעקבות התייקרויות מצטברות משמעותיות מאוד, אנו נאלצים לעדכן את המחירון לקמעונאים"

שירה ספיר 31.01.2024
חומוס אבו מרוואן של צבר / צילום: יח''צ

בעקבות הימצאות חיידקי סלמונלה: אסם הודיעה על ריקול לחומוס

בעקבות בדיקה מדגמית שערכה, אסם-נסטלה, יצרנית המותג צבר, הודיעה על ריקול לחומוס אבו מרוואן • החברה החליטה על איסוף המוצרים מאותם קווי הייצור בתיאום עם משרד הבריאות, וביקשה שלא לצרוך אותם • שירות המזון במשרד הבריאות יערוך ביקורת במפעל צבר

שירה ספיר 29.11.2022
חומוס צבר / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

חוסרים באספקת סלטי צבר של אסם לרשתות השיווק

ריקול של חומוס צבר לפני כשבוע גרם לחוסרים באספקת מוצרי החברה לרשתות המזון • החוסרים הללו מתרחשים על רקע צמיחה אדירה בביקושים ברשתות המזון לאור משבר הקורונה • אסם-נסטלה: "המחסור נבע מהריקול שבוצע בשבוע שעבר, והמפעל מייצר בימים אלה בתפוקה מלאה"

שני מוזס 09.03.2020
מסעדה חומוס חומוסייה / צילום: איל יצהר

ריקול לחומוס צבר 1 ק"ג - בשל טעם וריח לא אופייניים

עפ"י הודעת החברה, "צבר מבקשת ליידע את הציבור כי בכמות קטנה של אריזות סלט חומוס 1 ק"ג, מספר אצווה-7115196501, שתוקפו יפוג בשבוע הבא בתאריך 9/6/2017, נמצאו טעם וריח שאינם אופייניים למוצר"

שני מוזס 30.05.2017
קמפיין יס / צילום מסך

יוצאים השוקה: 9 מיליון האהובה, סלטי צבר הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה של שתי הפרסומות נמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2017

סקר הפרסומות: 9 מיליון שוב הכי האהובה; yes - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של yes הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, וסך ההשקעה בו עומד על כ-2.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2017

אפקט הסלמונלה: צניחה חדה במכירות סלטי צבר וכריות תלמה

עפ"י נתונים שהגיעו ל"גלובס", מכירות סלטי צבר ירדו ב-30%, ומכירות "כריות" תלמה ירדו ב-35% ■ בשלב זה לא ידוע מתי קו הייצור של "כריות" יחזור לפעול ■ אסם: צבר חזרה לייצור מלא

אילנית חיות 27.09.2016
סלטי צבר/ צילום: תמר מצפי

הלחץ של "גלובס" עבד: צבר פרסמה את מספרי המוצרים הנגועים

מוקדם יותר היום פורסם כי משרד הבריאות נכנע לסלטי צבר ואיפשר לה שלא לפרסם את המספרים של המוצרים הנגועים בסלמונלה ■ בעקבות לחץ שהפעיל "גלובס", המשרד פרסם את מספרי המוצרים הנגועים

אילנית חיות 25.09.2016
סלטי צבר/ צילום: תמר מצפי

ליצמן נכנע: סלטי צבר לא תפרסם מספרי מוצרים נגועים

סלטי צבר מקבוצת אסם-נסטלה החליטה לקחת דוגמה מיוניליוור, שגם היא טענה תחילה כי מוצרים נגועים לא יצאו ממפעליה - עד שחויבה לפרסם מספרי אצווה

אילנית חיות 25.09.2016
סלטי צבר/ צילום: תמר מצפי
אסם | לפני כולם

עדיין קיים חשש לסלמונלה בקו הייצור של סלטי צבר

צבר דיווחה למשרד הבריאות כי עצרה את שיווק המוצרים, אך בדיקת "גלובס" מעלה כי החברה שיווקה השבוע חומוס וטחינה לרשתות ■ בצבר מסרבים לפרט מהם המוצרים הנגועים

אילנית חיות 22.09.2016

משבר הסלמונלה בשוק המזון: חשד לסלמונלה בסלטי "צבר"

אסם: "משרד הבריאות עודכן מיד" ■ החברה מדגישה כי המוצרים הושמדו בטרם יצאו מהמפעל

מיכל רז-חיימוביץ' 21.09.2016

שוק הסלטים המצוננים ב-2014: המכירות ירדו ב-2.7%

זאת לאחר שנים של צמיחה בתחום ■ המותג סלטי צבר, הסובל משחיקה מתמשכת, מגייס את השף אבי לוי לקרב מול המותג סלטי אחלה, שגייס את החקלאי אבי מבורך

אילנית חיות 12.02.2015

שוק הסלטים הארוזים בשנת 2013: "אחלה" נגס ב"צבר"

המותג "אחלה" של שטראוס רשם עלייה של 18% במכירות ■ "צבר" עדיין מוביל בקטגוריה אך רושם ירידה הדרגתית כבר 3 שנים

אילנית חיות 15.01.2014

14 שנה אחרי מכירת סלטי צבר: הבעלים הקודמים חויבו במס מלא

ביהמ"ש המחוזי קבע כי למרות שהמוכרת, חברת ינקו-וייס, הייתה רשומה בבלגיה, השליטה והניהול היו בישראל, ולכן היא חייבת במס של מעל 2 מיליון דולר

אלה לוי-וינריב 01.01.2014

שוק סלטי החומוס: אוהבים את מעדני מיקי, נאמנים ל"אחלה"

הצרכן הישראלי אוהב את הטעם והאיכות של חומוס מיקי, קונה בעיקר חומוס של צבר והכי נאמן לחומוס "אחלה" - כך לפי סקר החברות המובילות של "גלובס"

מיכל רז-חיימוביץ' 20.05.2013

מחאה צרכנית נגד אסם: "משאירים את סלטי צבר במקררים"

תנועת "הצרכנים" קוראת להחרים את סלטי צבר עקב כוונת אסם להעלות מחירים ■ "אולי כך אסם תבין שהציבור לא מוכן לעבור על ההתייקרויות הללו בשתיקה"

נדב נוימן 27.09.2012

   12   

   נמצאו 28 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2