עוד מימוש: דלק נדל"ן מוכרת את חלקה בקניון רמלוד ב-60 מיליון שקל

המהלך, כחלק מתוכניתה האסטרטגית של דלק נדל"ן, משלים מימוש נכסים בהיקף של למעלה מ-800 מיליון שקל ב-3 חודשים ■ ערן מיטל: "העסקה תסייע לנו לשפר את נזילות החברה ואת מצבה הפיננסי"

חברת דלק נדל"ן ממשיכה לממש נכסים. החברה הודיעה היום (ד') על מכירת חלקה (50%) בקניון רמלוד תמורת 60 מיליון שקל. המהלך, כחלק מתוכניתה האסטרטגית של דלק נדל"ן, משלים מימוש נכסים בהיקף של למעלה מ-800 מיליון שקל בשלושה חודשים.

המכירה תתבצע בשתי עסקאות - ראשית תמכור דלק נדל"ן את האחזקה בקניון רמלוד לשותפה בנכס, נחמיה קפלן, תמורת כ-40 מיליון שקל. במסגרת העסקה השנייה, ימכרו דלק וקפלן את תחנת הדלק הצמודה לקניון, לדלק ישראל מקבוצת דלק, תמורת כ-39 מיליון שקל.

קניון רמלוד ממוקם בסמוך לגבול בין רמלה לעיר לוד. הקניון, שהקמתו הושלמה בשנת 2000, משתרע על פני שטח בנוי של כ-13,000 מ"ר. בין השוכרים הבולטים בקניון: שופרסל, סופר פארם, הבנק הבינלאומי ורשתות אופנה מובילות.

ערן מיטל, מנכ"ל דלק נדל"ן: "העסקה הינה נדבך נוסף ביישום האסטרטגיה החדשה של החברה, הכוללת מימוש של הנכסים המניבים בישראל ושל נכסים בחו"ל שמיצו את עצמם, לצד ההתמקדות בפעילות הבינלאומית של DGRE, ובפיתוח פעילות הייזום למגורים של דנקנר השקעות. העסקה תסייע לנו לשפר את נזילות החברה ואת מצבה הפיננסי".