אטיאס: "לא כל ענף הנדל"ן בישראל נבנה על שוחד ושחיתות"

שר הבינוי והשיכון בגלי צה"ל: "אנחנו פועלים כל הזמן להגדיל את היצע הדירות בישראל, ואני מקווה בשביל כל אזרחי ישראל שהעננה מעל פרשת הולילנד תחלוף כמה שיותר מהר ועם כמה שפחות מעורבים"

"אנחנו פועלים כל הזמן להגדיל את היצע הדירות בישראל והמינהל עוסק בזה יום ולילה". כך אמר היום (ד') שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס בראיון בגלי צה"ל בעקבות הסתעפות פרשת הולילנד, וכן בשל החלטת ראש הממשלה נתניהו לבחון מחדש את מנגנוני הבקרה ברפורמה בתכנון ובנייה.

אטיאס אמר, כי "אני מקווה בשביל כל אזרחי ישראל שהעננה מעל הולילנד תחלוף כמה שיותר מהר ועם כמה שפחות מעורבים. אלו הם ימים לא קלים למי שעוסק בבנייה ובתכנון אבל אני רוצה להזים את הקריאות שכל הענף הזה מבוסס על שחיתות ועל שוחד", לדבריו.

כן הוסיף אטיאס, כי "לא כל הענף מושחת, הרוב המכריע של הדירות שנבנות בישראל לא קשורות לכל דברי שוחד או שחיתות - יש מנגונוני בקרה קשיחים שנועדו לשמור על הסדר הטוב, ואני מתפלל שכל הפרשה תיגמר בחשד בלבד. זו תחושה מאוד לא נוחה לכל תושבי ישראל ולכל העוסק בנושא הזה, אבל חשוב לי להדגיש כי מדינת ישראל לא נבנתה סביב שוחד ושחיתות. איפה שיש שחיתות ושוחד, משטרת ישראל ורשויות האכיפה נמצאות", אמר אטיאס.