אוהד מראני, מנכ"ל האוצר לשעבר, יחפש גז ב"מירה" ו"שרה"

מראני עזב את תפקידו כיו"ר נתיבי הגז הטבעי לישראל ועובר לשמש כמנכ"ל הכשרה אנרגיה של הכשרת הישוב

יו"ר דירקטוריון נתיבי הגז הטבעי לישראל, אוהד מראני, הודיע היום לשר התשתיות, עוזי לנדאו, על קיצור משך כהונתו כיו"ר דירקטוריון נתיבי הגז הטבעי לישראל.

הרקע להודעה הוא מעבר לעיסוק פעיל בתחום חיפושי הנפט והגז. עוד הודיע מראני, כי מועד העזיבה המדויק יקבע במשותף עם משרד התשתיות ורשות החברות כדי לאפשר העברה מסודרת של התפקיד. מראני היה אמור לשמש בתפקידו עד סוף דצמבר 2010.

מראני, לשעבר מנכ"ל משרד האוצר ויו"ר בז"ן , ישמש מנכ"ל הכשרה אנרגיה של הכשרת הישוב . כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס" רכשה החברה בשליטת עופר נמרודי ובשיתוף אנשי העסקים משה הרשברג ולוי ומנדל מוצ'קין רכשה לאחרונה יחד עם מודיעין של צחי סולטן ונוחי דנקנר את הזכויות לרשיונות החיפוש "מירה" ו"שרה" לפי שווי של 16 מיליון דולר.

העברת הזכויות מותנית עדיין באישור הממונה על חיפושי הנפט במשרד התשתיות ד,ר יעקב מימרן על-פי המלצת מועצת הנפט. בנוסף, משמש מראני בתפקיד דירקטור בחברת חיפושי הגז והנפט אדירה.

אוהד מראני, יו"ר חברת נתיבי הגז הטבעי לישראל: "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את חברת נתיבי הגז הטבעי בשנתיים וחצי האחרונות, לדרך של צמיחה מואצת והצלחת פרויקט הקמת תשתית הגז הטבעי של ישראל. אני משאיר מאחורי חברה חזקה ויעילה, עם מנכ"ל חדש שמונה בהמלצתי מתוך שורות החברה ושמח כי נתג"ז נמצאת היום בשלב שבו היא מסוגלת להצמיח מנהלים מעולים מתוכה".