האופציות של פיני גרשון: חברת options השיקה את פעילותה

‎‎החברה היא חברה בת של ‏‏Win‏ ‏Gaming Media‏ האמריקנית, ופעילותה תתמקד בהפעלת אתר למסחר באופציות בינאריות ‏‎‎בין בעל המניות גם מאמן מכבי ת"א בכדורסל‏

‎‎שוק אתרי האופציות הבינאריות בישראל מתחמם. שלוש שנים לאחר הקמתה של זירת המסחר באופציות הבינאריות ‏etrader‏, מצטרפת אליה חברה חדשה בשם ‏‏Options‏. אופציות בינאריות הן אופציות שמועד הפקיעה שלהן והתשואה שהן נושאות קבועים מראש.

‏חברת ‏Options‏ היא למעשה חברה בת של חברת ‏‏Win‏ ‏Gaming Media‏ האמריקנית, ובין בעלי המניות שלה בישראל ניתן למצוא שמות של בכירים בעולם העסקי, דוגמת עו"ד אהוד ברזלי, המשנה לנציב מס הכנסה לשעבר, שמכהן גם כיו"ר החברה. נזכיר, כי גם עם הקמת ‏‏etrader‏ התהדרה החברה בשמה של בכירה ברשות המיסים כבעלת מניות, כשאז הייתה זו נציבת מס הכנסה לשעבר, טלי ירון אלדר.

‏רונן שטיבלמן, סמנכ"ל שיווק בגאון טרייד לשעבר, מונה לתפקיד מנכ"ל ‏Options‏, אך נדמה שהשם הפיקנטי ביותר ברשימת בעלי המניות בחברה הוא זה של מאמנה של קבוצת מכבי תל-אביב בכדורסל, פיני גרשון.

‏השם אופציה בינארית נובע מכך שלאופציה כזאת יש שתי תוצאות אפשריות: רווח (לפי התשואה הקבועה מראש), או הפסד (סכום ההשקעה יורד לטמיון). הדוגמה הפשוטה ביותר שמזכירה את תנאי האופציה מן הסוג הזה, הוא הימור על תוצאות הטלת מטבע שיכולה להניב שתי אפשרויות - רווח או הפסד - בהסתברות של 50% לכל אחת. ‏‎‎