לילי אילון מונתה לסגנית בכירה למנהל רשות החברות

תהיה אחראית על נושאי פיקוח, בקרה ודיווח בחברות הממשלתיות

מנהל רשות החברות הממשלתיות, רו"ח דורון כהן, מינה היום את לילי אילון, לסגנית בכירה למנהל רשות החברות הממשלתיות לנושאי פיקוח, בקרה ודיווח בחברות הממשלתיות.

אילון (44), רו"ח, בעלת תואר בוגר בחשבונאות וכלכלה ותואר מוסמך במנהל עסקים עם התמחות במימון, שניהם מהאוניברסיטה העברית. אילון כיהנה בעבר בשורה של תפקידים בכירים, ביניהם, ע.מנהל מחלקת התאגידים ברשות ניירות ערך, משנה למנכ"ל המשביר לצרכן, ו-CFO בחברת אמות השקעות.

עם מינויה של רו"ח אילון לתפקיד, החל יישומה של תוכנית לשינוי ארגוני במבנה הרשות, אשר במסגרתו, ירוכזו כל סמכויות הפיקוח השונות ברשות - תחת האגף החדש. במסגרת תפקידה, תהייה אילון אמונה על יחידת החשבונאות, יחידת כ"א ושכר בחברות, וועדות הרשות - למינוי רו"ח ויועמ"ש בחברות, וכן נושא בניית מתודולוגיות, נהלים פנימיים ארגון ושיטות, עיסוק בנושא מאקרו, מחקר וביקורת על החברות.

בנוסף, האגף החדש יהיה אחראי על פיתוח והטמעת מערכת המחשוב לקליטת דיווחים ונתונים מהחברות - האנפ"ה, אשר פיתוחה מסתיים בימים אלו.

כהן מסר כי יצירת אינטגרציה בין יחידות הפיקוח השונות, הנה תנאי להבטחת קיום ממשל תאגידי נאות בחברות, וזאת באמצעות פיקוח יעיל, שיטתי ומובנה, במטרה לשפר את עבודת החברות ולעמידה ביעדים העסקים של החברות הממשלתיות. כהן ציין כי הצטרפותה של רו"ח לילי אילון הנה צעד חשוב בהשגת מטרות אלו ואיחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש.

אילון נבחרה לתפקיד במכרז נציבות שירות המדינה ותיכנס לתפקידה בימים הקרובים.