בזק בהוזלות: חבילת שירותי אינטרנט וטלפון ב-29.90 שקל לחודש

החבילה כוללת קו טלפון, אינטרנט מהיר במהירות של עד 10 מגה ורשת ביתית למשך 3 חודשים, כאשר לאחר מכן המחיר יתעדכן לפי מחיר המחירון ■ מדובר בחיסכון של מאות שקלים ב-3 החודשים הראשונים

חברת בזק משיקה מחר (ה') חבילה משולבת ללקוחות חדשים, הכוללת קו טלפון ואינטרנט מהיר במחיר חסר תקדים.

במסגרת החבילה יוכלו לקוחות המצטרפים לבזק ליהנות מחבילה הכוללת קו טלפון ואינטרנט מהיר במהירות של 2.5 מגה ועד 10 מגה וכן רשת ביתית, בתמורה לתשלום חודשי בסך 29.90 שקל לחודש למשך 3 החודשים הראשונים. לאחר מכן המחירים יתעדכנו לפי מחיר המחירון.

החבילה המשולבת שמשיקה בזק ממשיכה במגמת התמחור האטרקטיבי, כך שב-3 החודשים הראשונים ישלם לקוח בזק על גלישה במהירות 2.5 עד 10 מגה מחיר זהה העומד על 5 שקלים לחודש בלבד, ואילו על שירותי הטלפוניה ישלם 24.90 שקל לחודש (קו קל), כאשר עלות דקת שיחה תעמוד על 24.90 אגורות במשך כל שעות היום. בנוסף, המתחברים לאינטרנט המהיר של בזק יוכלו ליהנות גם מרשת אלחוטית ללא תשלום (במודל חיוב זיכוי).

החבילה מומלצת ללקוחות בזק הממעטים לדבר בטלפון, אך רוצים ליהנות משירותי האינטרנט המהיר של בזק.

מדובר בחיסכון משמעותי ביותר. לדוגמה: לקוח שיתחבר במהירות של 2.5 מגה ישלם על האינטרנט ב-3 החודשים הראשונים 5 שקלים לחודש, זאת לעומת 81.9 שקל לחודש; ואילו לקוח המתחבר למהירות 10 מגה ישלם במסגרת החבילה המשולבת 5 שקלים לחודש ב-3 החודשים הראשונים, זאת לעומת 99.9 שקל לחודש.