אל-פיאד מוכר את הרוד'ס לממלכת קטאר ב-1.5 מיליארד ליש"ט

"לאחר 25 שנים כיו"ר הרוד'ס, מוחמד אל-פיאד החליט לפרוש כדי לבלות יותר זמן עם ילדיו ונכדיו" ■ אל-פיאד, שבבעלותו גם קבוצת הכדורגל פולהאם, רכש את הרוד'ס ב-1985 תמורת 915 מיליון ליש"ט

המיליונר המצרי מוחמד אל-פיאד מכר את חנות הכלבו הבריטית היוקרתית הרוד'ס לקטאר הולדינגס, קרן ההשקעות של משפחת המלוכה של קטאר. היקף העסקה טרם פורסם רשמית, אך לפי הדיווח של רשת סקיי ניוז מדובר בשווי 1.5 מיליארד ליש"ט.

"לאחר 25 שנים כיו"ר הרוד'ס, מוחמד אל-פיאד, בן 77, החליט לפרוש כדי לבלות יותר זמן עם ילדיו ונכדיו", אמר בתגובה קן קוסטה, יו"ר חברת לאזארד המשמשת כיועצת הקרן של משפחת אל-פיאד.

קטאר הולדינגס תהיה הבעלים החמישי של הרוד'ס מאז הקמתו ב-1840. "קטאר הולדינגס נבחרה באופן ספציפי על ידי הקרן, מכיוון שהיא מחזיקה הן בחזון והן ביכולת הפיננסית לתמוך בהצלחה ארוכת הטווח של הרוד'ס". מנכ"ל קטאר הולדינגס, אחמד אל סייד, הודיע היום (שבת) כי אל-פאייד הסכים להיות יו"ר של כבוד של הרוד'ס.

יצוין כי אל-פיאד, שבבעלותו גם קבוצת הכדורגל פולהאם, רכש את הרוד'ס ב-1985 תמורת 915 מיליון ליש"ט.

המליוניר המצרי מנהל זה שנים מאבק להוכיח כי מותם של בנו דודי והנסיכה דיאנה בתאונת דרכים, בשנת 1997 בפאריז, לא היה במקרה אלא בקונספירציה שרקחו גורמים שונים במשפחת המלוכה הבריטית.