עוד דחייה בעסקת "מעריב": זקי רכיב מעוניין לשנות את מבנה העסקה

רכיב מבקש להשקיע את מלוא סכום ההשקעה עליה דווח ע"י החברה בתשלום אחד של 15 מיליון דולר, וזאת חרף חלוקת ההשקעה לשני שלבים של 10 מיליון דולר בשלב הראשון ו-5 מיליון דולר בשלב השני

דחייה נוספת בעסקת "מעריב" , שהיתה אמורה להגיע לכדי מיצוי היום (ג'). זקי רכיב הודיע למעריב החזקות כי הוא מעוניין לשנות את מבנה העסקה ולהשקיע בה בכפוף להסדר עם צדדים שלישיים, לרבות הבנקים.

רכיב מבקש להשקיע את מלוא סכום ההשקעה עליה דווח על-ידי החברה בתשלום אחד של 15 מיליון דולר, וזאת חרף חלוקת ההשקעה לשני שלבים של 10 מיליון דולר בשלב הראשון ו-5 מיליון דולר בשלב השני.

בתום העסקה, לו תתממש לכדי חתימה, אמור רכיב להחזיק ב-30% ממניות "מעריב" ולשמש כיו"ר העיתון.

על-פי התוכנית המקורית, ההשקעה אמורה להיות מבוצעת בשני שלבים, לפיהם רכיב ירכוש תחילה 22.5% ממניות "מעריב" באמצעות הקצאה פרטית תמורת 10 מיליון דולר. בשלב שני, בתוך 30 יום ממועד השקעת הסכום הראשוני ובכפוף לשיפור מבנה האשראי של "מעריב" לשביעות-רצונו, אמור רכיב להשקיע 5 מיליון דולר נוספים.

כעת מבקש רכיב לבחון מול הבנקים אפשרות להשלים את שני השלבים בו-זמנית. בנוסף אמור רכיב לקבל אופציה לתקופה בת שנה לרכישת מניות נוספות שתביא אותו לשיעור החזקה זהה לזה של הכשרת היישוב , החברה-האם של "מעריב".